بولسونارو مجبور شد در نیویورک بیرون رستوران غذا بخورد

به گزارش مجله مدیریت ناب، تصویری از رهبر برزیل پیش از نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک جنجالی شد. در این شهر هنوز محدودیت های مرتبط با کرونا پای بر جاست و صرف غذا داخل رستوران ها را برای کسانی که واکسن نزده اند، ممنوع نموده است.

بولسونارو مجبور شد در نیویورک بیرون رستوران غذا بخورد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ژائیر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل که دوشنبه برای شرکت در مجمع عمومی وارد نیویورک سیتی شد، به اجبار بیرون از یک رستوران غذا خورد چون واکسن کرونا تزریق نکرده است.

تصویری در توییتر از بولسونارو منتشر شد است که او را در میان همراهانش مقابل یک رستوران و حین صرف غذا نشان می دهد، چون آنها اجازه پیدا نکردند که برای صرف غذا وارد این رستوران شوند.

پیشتر عبدالله شهید، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل با انتشار نامه ای اظهار داشت، هیات هایی که برای شرکت در نشست ها وارد می شوند باید گواهی واکسیناسیون مطابق الزامات مقامات نیویورک سیتی ارائه دهند. این الزام بعدا لغو شد.

رئیس جمهوری برزیل از مخالفان تند و تیز تزریق واکسن است و نسبت به اثرگذاری واکسن های کرونا تردید دارد. او پیشتر مدعی شده بود که پاندمی کووید-19 چیزی بیش از یک آنفلوانزای کوچک نیست و اینکه سابقه ورزشی از او محافظت می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1753

به "بولسونارو مجبور شد در نیویورک بیرون رستوران غذا بخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولسونارو مجبور شد در نیویورک بیرون رستوران غذا بخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید