برگزاری اجلاس جهانی گردشگری موجب تبلیع فرهنگ غنی ایران می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اجلاس جهانی گردشگری می تواند موجب تبلیع فرهنگ غنی ایران و ایرانی گردد.

برگزاری اجلاس جهانی گردشگری موجب تبلیع فرهنگ غنی ایران می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری، محمدعلی پورمختار با بیان اینکه اجلاس جهانی گردشگری در سال 2018 موجب رشد صنعت گردشگری خواهد شد، اظهار کرد: در سال 2018 عنوان پایتختی گردشگری کشورهای آسیایی و اجلاس جهانی گردشگری هر دو برای استان مفید است و اینها هستند که جذب توریست را در سطح ملی افزایش می دهند.

او با بیان اینکه برگزاری چنین اجلاس هایی در سطح بین المللی می تواند برای همدان آینده خوب و درخشانی را رقم بزند، گفت: ما باید بتوانیم همه عناصر گردشگری را به خوبی معرفی کنیم و گردشگرانی که با سلایق مختلف هستند را شناسایی و جذب نموده و زیرساخت های لازم را فراهم کنیم.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: استان همدان دارای 1800 اثر تاریخی و فرهنگی است که می تواند برای جذب گردشگر موثر باشد که در این راستا باید با ایجاد هتل های مختلف برای اسکان و اماکن تفریحی همدان را به شایستگی معرفی کنیم.

او با تاکید بر اینکه صنایع دستی و سوغات ماندگاری گردشگر را افزایش می دهد، گفت: این اجلاس در سطح ملی نیز می تواند اثر داشته باشد و گردشگران خارجی بیشتری به سمت دیدنی های طبیعی و تاریخی بی نظیر کشورمان سرازیر می نماید.

پورمختار اعلام کرد: وقتی جهان با حضور در ایران با فرهنگ غنی این ملت آشنا گردد، آن وقت است که می بیند آنچه دشمنان از ملت بزرگ ایران بدگویی می نمایند، باطل و نادرست است.

او گفت: این اجلاس می تواند موجب تبلیع ایران گردد و افراد بیشتری ایران را برای گردشگری انتخاب نمایند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدواریم مسئولان بتوانند مثل اجلاس پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی به خوبی این اجلاس را نیز در سطح بین المللی برگزار نمایند و موجب سربلندی ایران و همدان شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 319

به "برگزاری اجلاس جهانی گردشگری موجب تبلیع فرهنگ غنی ایران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اجلاس جهانی گردشگری موجب تبلیع فرهنگ غنی ایران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید