بازدید عضو مجلس شهری از پروژه احداث مجموعه فرهنگی رازی

به گزارش مجله مدیریت ناب، رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران، از آخرین شرایط تکمیل و آماده سازی پروژه احداث مجموعه فرهنگی رازی در منطقه 20 بازدید میدانی به عمل آورد.

بازدید عضو مجلس شهری از پروژه احداث مجموعه فرهنگی رازی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، حجت نظری در بازدیدی که با حضور سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق و جمعی از عوامل اجرایی پروژه صورت پذیرفت، آخرین شرایط تکمیل و آماده سازی بخش های مختلف مجموعه رازی شامل بام سبز، موزه ری، باغ میانی، صحنه نمایش محلی، مجموعه رستوران ها و کافی شاپ ها، کتابخانه و کارگاه های آموزشی، سالن های سینما و سالن تئاتر را مورد آنالیز قرار داد.

در جریان این بازدید میدانی گزارشی از فرایند پیشرفت پروژه احداث مجموعه فرهنگی رازی ارائه شد و موارد مهمی از قبیل برنامه زمان بندی تکمیل و نحوه بهره برداری از بخش های مختلف این مجموعه مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

مجموعه رازی با زیربنای 30500 مترمربع، در جوار برج تاریخی طغرل واقع شده است. ارتفاع ابنیه موجود در این مجموعه با موضوع چشم انداز برج طغرل طراحی شده و معماری آن نیز برگرفته از این اثر تاریخی بر جای مانده از قرن چهارم هجری است. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه به مرحله پایانی رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1424

به "بازدید عضو مجلس شهری از پروژه احداث مجموعه فرهنگی رازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید عضو مجلس شهری از پروژه احداث مجموعه فرهنگی رازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید