انواع سنگ کف آسانسور

به گزارش مجله مدیریت ناب، کابین آسانسور

آسانسور یکی از ملزومات آپارتمان هاست که می تواند بخش مهمی از دکوراسیون داخلی یک ساختمان را در بر بگیرد. همانطور که می دانید آسانسورها از بخش های مختلفی تهیه می شوند که یکی از مهمترین آنها که در زیبایی کابین آسانسور و بعلاوه دکور داخلی ساختمان نقش خواهد داشت، سنگ معرق یا سنگ طبیعی کف کابین هستند.که به فضای داخلی آسانسور جلوه لوکس و مدرن خواهد داد.

انواع سنگ کف آسانسور

سنگ کف کابین آسانسور

امروزه ساختمان سازی به شدت افزایش یافته است و اکثراً نیز در قالب آپارتمان و برج سازی انجام می گردد. لذا پر واضح است که آپارتمان ها مخصوصاً سازه هایی که دارای طبقات بسیار زیاد هستند، احتیاج مبهم به آسانسور دارند. به همین منظور در نظر گرفتن یک آسانسور مناسب که دارای یک سنگ مدرن کف کابین مجذوب نماینده است، از الزاماتی است که باید جدی گرفته گردد. همانطور که می دانید اولین بخش هر ساختمان که میزبانِ صاحب خانه یا مهمانان است، آسانسور خواهد بود، لذا باید در انتخاب یک آسانسور با سنگ کف کابین طبیعی یا معرق مناسب دقت زیادی کرد.

توجه داشته باشید که اگر یک شرکت فروش آسانسور و سنگ کف کابین را ه اندازی نموده اید، باید به خوبی متوجه باشید که در صورت در نظر نگرفتن طرح های نو برای این بخش از آسانسور خیلی زود از دور رقابت خارج خواهید شد. بنابراین با انواع سنگ کف کابین با طرح های مجذوب نماینده به راحتی می توانید خدمات گسترده ای را در این باب به افراد مختلف ارائه دهید. و همواره برای مشتریان خود از جدیدترین سنگ های طبیعی برای کف کابین اسانسوری بهره ببرید تا تم رنگی مجذوب نماینده تری برای مهمانان ساختمان شما مورد توجه قرار بگیرد.

انواع سنگ کف کابین آسانسور

اولین موردی که برای سنگ کف کابین آسانسور اهمیت دارد، کیفیت آن است چرا که بیشترین رفت و آمد در ساختمان ها مربوط به این بخش خواهد بود. با این حال از معمول ترین انواع سنگ کف کابین آسانسور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· گرانیت ها: سنگ طبیعی کابین آسانسور

اگر در پی بادوام ترین و سخت ترین نوع سنگ کف کابین هستید می توانید این گزینه را انتخاب نمایید. از مزیت های بکارگیری از این نوع سنگ می توان به شستشوی آسان و مقاومت بالای آن اشاره نمود. سنگ های گرانیت معادن زیادی دارد و از نقاط کشور وارد میگردد.

انواع سنگ کابین آسانسور از نوع گرانیت میتوان بنام های زیر اشاره نمود:

گرانیت مشکی نطنز

گرانیت گلکسی هند

گرانیت آبی نروژ

گرانیت مشکی پیرانشهر

گرانیت سبز بیرجند

گرانیت هلویی چین و مراغه

گرانیت نهبندان گل پنبه ای

گرانیت فیروزه ای

گرانیت تان براون

گرانیت چایان

گرانیت مشکی پیتون

گرانیت بلک زبرا

گرانیت سفید نطنز

و … اشاره نمود.

· مرمریت ها: سنگ طبیعی کف کابین آسانسور

از محبوب ترین سنگ کف کابین آسانسوری مربوط به نوع سنگ مرمریت است که از جمله ویژگی های آن از تم زیبایی خاصی بهرهمند است. ضمن اینکه از این نوع سنگ به راحتی می توان در ساختمان های با تردد میانه نیز استفاده کرد. شستشوی این کفپوش نیز به سادگی سنگ گرانیت است. محبوب بودن این جنس سنگ مرمریت از تم های رنگی زیبایی مثل مشکی طلایی،مشکی سفید، طوسی،نسکافه ای،قهوه ای،سفید،زرشکی و … را داراست که به این نوع سنگ جلوه زیبایی بالایی داده است.

انواع سنگ مرمریت برای کابین آسانسوری به موراد زیر اشاره نمود:

مرمریت امپرادور لایت

مرمریت امپرادور دارک

مرمریت امپرادور پرشین

مرمریت امپرادور نسکافه ای

مرمریت گلدن گلکسی

مرمریت گلدن بلک

مرمریت مارشال

مرمریت تری دی بلک

مرمریت مشکی نجف آباد

مرمریت لاشتر

مرمریت دیپلمات

مرمریت دهبید اسپایدر

مرمریت دهبید کرم

مرمریت مهکام

مرمریت گلدن رز

مرمریت پاتریس

مرمریت گوهره کرم

و … اشاره نمود.

· چینی کریستال: سنگ طبیعی کابین آسانسوری

زیبایی این نوع سنگ به علت مناسبی برای استفاده از آن در سنگ کف کابین تبدیل شده است. در ضمنً این نوع سنگ در طرح های مختلف وجود دارد که دانه بندی های بلور روی آنها با چشم قابل مشاهده هستند. سنگ های چینی کریستال بیشتر در تم سفید هستند که معروف ترین سنگ چینی ازنا میباشد.

در کنار سنگ های معرفی شده به جهت استفاده از آنها بعنوان سنگ کف کابین می توان از دو سنگ چینی و مرمر نیز نام برد که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات مختص به خود هستند و استفاده های زیادی نیز از آنها خواهد شد.

انواع سنگ های چینی کریستال میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

چینی ازنا

چینی الیگودرز

چینی زبرا

چینی لایبید

چینی نیریز

چینی قروه

چینی پاندا

و … اشاره نمود.

سنگ معرق کابین آسانسور و لابی

از برش سنگ های رنگارنگ و چیدن و چسباندن قطعات برش خورده کنار هم برای ایجاد طرح و ورساچ ها که نقش های مختلف و مجذوب نماینده اجرا میگردد معرق کاری سنگ میگویند. این نوع سنگ های طرح های زیادی دارن و مشتریان میتوانن با انتخاب خود این سنگ رو در تمامی ابعاد سفارش دهند. در طرح و تم رنگی بسیار زیاد و با قیمت کاملا مناسب ارائه و اجرا میگردد.

از معرق سنگ برای تزئین بخش های داخلی از بنا مانند کف و دیوار (کابین آسانسور، لابی، سالن و سالن انتظار) و میتوان استفاده نمود.

فراوری و فروش انواع سنگ معرق به وسیله ما که با بیش از 80 نمونه طرح با لوکس ترین و جدیدترین طرح ها که به انتخاب مشتری عزیز است اجرا خواهیم نمود. برای هماهنگی با شماره 09102142033 در ارتباط باشید.

کاربرد سنگ کف آسانسور

هر کدام از سنگ های اشاره شده که بعنوان سنگ کف کابین آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند در هر جای دیگر ساختمان بکارگیری شوند. در واقع به طور کلی هر کدام از سنگ های کف کابین معرفی شده می توانند در فضاهایی مانند راه پله، دیوار و مواردی از این دست استفاده گردد و با توجه به اینکه هر کدام در طرح و نقش های گوناگون در بازار فروش هستند، مسئله ای از بابت انتخاب نوع دلخواه وجود ندارد. به علت اینکه اسانسور بخضی از ساختمان و تردد در آن زیاد است میتوانید از برترین سنگ های کف کابین از جنس سنگ معرق یا سنگ طبیعی استفاده گیرد.

ویژگی سنگ کف آسانسور

با توجه به اینکه فضای داخلی آسانسورها زیبایی های خاص خودش را دارد، بنابراین می توان گفت که سنگ های استفاده شده در آن بعنوان سنگ کف کابین باید دارای طرح و رنگ های مناسب باشد. به طور کلی انواع سنگ های کف آسانسور با مدل و طرح های متفاوت در بازار وجود دارد که بنا به سلیقه و البته در نظر گرفتن دکوراسیون کلی محیط ساختمان، انتخاب و خریداری می شوند. لذا اولین ویژگی سنگ کف آسانسور را می توان به دارا بودن طرح و نقش های مختلف اختصاص داد. میتوان از سنگ های معرق که ورساچ دار هستند و محبوبت خاصی در کف کابین اسانسور دارن استفاده کرد.

سنگ های معرق از مقاومت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. به هر حال استفاده از هر گونه سنگ در آسانسور بعنوان سنگ کف کابین مستلزم مقاومت آنچنانی است تا بتواند رفت و آمدهای افراد در طول سالیان مختلف را تحمل کند. در ضمن حتماً می دانید که تعویض سنگ کف آسانسور کار چندان ساده ای نیست، پس بهتر است که در ابتدا سنگ باکیفیتی برای این منظور استفاده گردد. ناگفته نماند که سنگ های کف آسانسور از لحاظ ترک برداشتن و شکستن نیز مقاوم هستند.

تعویض سنگ کف کابین آسانسور

تیم سنگبری کتیبه اسلب که فقط در زمینه انواع سنگ طبیعی کابین آسانسور و سنگ معرق کابین آسانسور و لابی فعالیت دارد. که برای راحتی مشتریان جهت تغییر دکوراسیون کابین خود بتوانن سریعتر و باکیفیت آسانسور خود را شیک و مدرن نمایند. که در شهر تهران و کرج برای مشتریان عزیز از طرف سنگبری کتیبه همکار جهت تعویض سنگ آسانسور ارسال خواهد نمود. 0 تا 100 تعویض سنگ کابین آسانسوری را به ما بسپارید.

هماهنگی و مشاوره 09102142033

قیمت سنگ کف کابین آسانسور

برای قیمت گذاری انواع سنگ کف کابین آسانسور باید موارد متعددی را در نظر گرفت که در ادامه به مهمترین آنها خواهیم پرداخت:

  • نوع سنگ دارای اهمیت است. گرانیت، مرمریت یا چینی بودن سنگ در قیمت گذاری این محصول نقش اساسی دارد.
  • طرح و رنگ ها نیز می توانند مشخص نماینده قیمت سنگ کف کابین آسانسور باشند. در واقع هر چه سنگ استفاده شده از طرح های مجذوب نماینده تری برخوردار باشد، دارای قیمت های بالاتری نیز خواهد بود.
  • کیفیت سنگ های کف کابین آسانسور نیز از دیگر عوامل موثر در مشخص قیمت این محصول خواهد بود. بنابراین هر چه کیفیت سنگ و مقاومت آن در برابر ضربه و عوامل محیطی بیشتر باشد، با قیمت های بالاتری در اختیار مشتریان قرار داده می گردد.
  • شرکت فراوری نماینده سنگ کف کابین آسانسور نیز در راستای قیمت گذاری سنگ تأثیر مستقیم دارد. به طور کلی شرکت های ممکن است با روش های حرفه ای تری نسبت به فراوری سنگ اقدام نموده باشند که این موضوع در افزایش قیمت سنگ کف کابین آسانسور نقش خواهد داشت.
  • از دیگر موارد مشخص قیمت سنگ کف کابین آسانسور می توان به میزان یا سایز آن برای محیط دلخواه اشاره نمود.

خرید سنگ کف کابین آسانسور از سنگبری کتیبه اسلب

چنانچه احتیاج به خرید سنگ کف کابین آسانسور طبیعی یا سنگ معرق داشتید، به راحتی می توانید با استفاده از خدمات سایت سنگبری کتیبه اسلب در شهرک صنعتی شمس اباد برترین نوع این محصول را در اختیار داشته باشید. در واقع در صورت لزوم کافی است که با استفاده از راه های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران تخصصی سایت سنگبری کتیبه اسلب در تماس باشید تا هر گونه سوال و ابهام در مورد نحوه خرید این محصول در سریع ترین زمام ممکن رفع گردد.

آدرس اینستاگرام ما:

instagram.com/katibe-slab-stone

https://katibe-slab-stone.blog.ir

09102142033

09121316350

منبع: اتاق
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2052

به "انواع سنگ کف آسانسور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع سنگ کف آسانسور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید