امکان بهره مندی اشترا ک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران (پانا) - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان از امکان بهره مندی اشترا ک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان، در صورت همکاری با این شرکت اطلاع داد.

امکان بهره مندی اشترا ک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان

به گزارش وزارت نیرو، محمدرضا لشکری گفت: به منظور تشویق مشترکان چاه آب کشاورزی در برنامه مدیریت مصرف برق و کاهش پیک بار تابستان، مشترکانی که با این شرکت تفاهم نامه همکاری امضا نمایند، از پاداش درنظرگرفته شده که همان برق رایگان باشد بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه طول دوره همکاری از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه است، اضافه نمود: در صورت همکاری در کل زمان دوره همکاری، 25 درصد به پاداش همکاری اضافه می گردد.

وی با اشاره به اینکه ساعت همکاری چهار ساعت بین 12 ظهر تا 18 بعدازظهر مورد قبول است، اضافه نمود: برای کمتر از یک ماه، به ازای هر روز همکاری و چهار ساعت خاموشی چاه آب بین 12 تا 18، بخگرددگی بهای برق صورتحساب به نسبت تعداد روز همکاری محاسبه می گردد.

لشکری یادآور شد: به ازای همکاری چهار ساعت بین ساعات 12 تا 18 در روز و در کل ماه، بخگرددگی بهای برق صورتحساب به اضافه پاداش اضافی محاسبه و درنظر گرفته می گردد.

وی توضیح داد: همکاری به صورت خاموشی 24 ساعته و حداقل هفت روز در یک ماه نیز شامل بخگرددگی بهای صورتحساب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1575

به "امکان بهره مندی اشترا ک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بهره مندی اشترا ک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید