امضای تفاهمنامه 65 هزار میلیاردی وزارت نفت با ایران خودرو ، 1، 5 میلیون ماشین دوگانه سوز می شوند

به گزارش مجله مدیریت ناب، در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد با هدف تخصیص 6500 میلیارد تومان یاری بلاعوض برای گازسوز کردن خودرو ها و کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا، تفاهمنامه ای بین وزارت نفت، ایران خودرو و بانک ملت امضا شد.

امضای تفاهمنامه 65 هزار میلیاردی وزارت نفت با ایران خودرو ، 1، 5 میلیون ماشین دوگانه سوز می شوند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران در راستای اجرای مصوبه شورای اقتصاد با هدف تخصیص 6500 میلیارد تومان یاری بلاعوض برای گازسوز کردن خودرو ها و کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا، تفاهمنامه ای بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران زیر مجموعه وزارت نفت و ایران خودرو و بانک ملت با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، نیره پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد، علیرضا صادق آبادی معاون امورپالایشی وزیر نفت و مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل ایران خودرو امضا شد.

محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای تفاهم نامه تامین اقتصادی طرح توسعه و فراوری کارخانه ای و کارگاهی خودرو های دوگانه سوز CNG بین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و بانک ملت، گفت: سابقه همکاری بانک با وزارت نفت به بیش از ده سال باز می شود که آثار مثبتی در بخش های اقتصادی کشور داشته است.

مدیرعامل بانک ملت به استفاده حداکثری از ذخایر نفتی کشور اشاره نمود و اضافه نمود: بانک ملت در پروژه خودکفایی کشور از واردات بنزین با وزارت نفت مشارکت داشته و دارد. موضوع آلودگی هوا را داریم که یکی از راه حل ها دوگانه سوز کردن خودرو ها است.

بیگدلی ادامه داد: مرکز بانک ملت در راستای تامین زنجیره ارزش در حوزه نفت یک طرح مهم و ملی در اقتصاد کشور را امضا می نماید که حدود 65 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای دوگانه سوز کردن یک میلیون و 500 هزار خودور در کشور پرداخت خواهد نمود.

وی اضافه نمود: این تفاهم نامه در راستای عملیاتی کردن بخشی از برنامه اقتصاد مقاومتی خواهد بود. همچنین موضوع کاهش هزینه مصرف کننده نیز در این تفاهم نامه مدنظر است.

بیگدلی اضافه نمود: در طرح ساماندهی سوخت نیز پروژه پرداخت هزینه سوخت خودرو ها را انجام دادیم. در قالب سامانه ایجاد شده، از قاچاق سوخت نیز جلوگیری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 626

به "امضای تفاهمنامه 65 هزار میلیاردی وزارت نفت با ایران خودرو ، 1، 5 میلیون ماشین دوگانه سوز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهمنامه 65 هزار میلیاردی وزارت نفت با ایران خودرو ، 1، 5 میلیون ماشین دوگانه سوز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید