اقساط واحد های نهضت ملی مسکن چقدر است؟

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران، اقبال شاکری گفت: 80 درصد از مبلغ ساخت واحد های نهضت ملی مسکن به وسیله تسهیلات تامین می گردد. باید متناسب با توانایی خریداران اقساط آن ها با نرخ سود 4 تا 12 درصد باشد. بنابراین برای دهک های یک تا 3 اندازه اقساط تسهیلات زیر 3 میلیون تومان خواهد بود. چراکه اگر بیش از این اندازه باشد متقاضیان و اقشار کم عایدی قادر به پرداخت آن نخواهند بود.

اقساط واحد های نهضت ملی مسکن چقدر است؟

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مقدار آورده متقاضیان هم برای دهک های یک تا سه بین 20 میلیون تا 40 میلیون تومان است. به طور قطع برای دهک های پایین تر این مقدار آورده متقاضیان کمتر خواهد بود. زیرا طبق برنامه ریزی ها این واحد ها را در قالب های مسکن حمایتی می سازند. بنابراین بالا بودن مقدار اقساط متقاضی قابل پذیرش نیست.

پیش از این اعلام شد که مقدار اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن بین 10 تا 15 میلیون است که این موضوع باعث نگرانی بسیاری از متقاضیان شد. (منبع: باشگاه خبرنگاران)

کاهش شرط سکونت 5 ساله

بعلاوه بر اساس شروط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، سابقه سکونت برای مهاجرین از کلان شهرها به سایر شهرهای کشور به یک سال کاهش می یابد.

وزارت راه و شهرسازی از روز اول اردیبهشت به مدت یک ماه به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا اگر در انتخاب شهر محل درخواست یا سایر مشخصات و اطلاعات خود اشتباه داشته اند آن را اصلاح نمایند.

متقاضیان پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به اطلاعیه ثبت نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن مورخ 20 دی 1400 مندرج در سامانه مذکور توجه نمایند.(ایسنا)

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2013

به "اقساط واحد های نهضت ملی مسکن چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقساط واحد های نهضت ملی مسکن چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید