اعتراف به 100 فقره جیب بری در پایتخت

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری جیب بر حرفه ای خطوط BART با 100 فقره سرقت در تهران اطلاع داد.

اعتراف به 100 فقره جیب بری در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با افزایش پرونده های جیب بری در خطوط BRT، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه سوم پلیس آگاهی طرح مبارزه با جیب بری در محدوده خطوط اتوبوسرانی را به اجرا در آوردند تا اینکه یازدهم اسفند ماه در ایستگاه BRT پارک دانشجو به خانم جوانی مظنون شدند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه با دستگیری مظنون و آنالیز های بیشتر از وی 6 دستگاه گوشی موبایل کشف شد، اضافه نمود: متهم به نام زهره 35 ساله برای آنالیز های بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات پلیسی و استعلام های صورت گرفته معین شد که گوشی های کشف شده سرقتی بوده و مال باختگان پیش تر با مراجعه به پلیس آگاهی پرونده هایی با موضوع جیب بری تشکیل داده اند.

وی بیان کرد: در آنالیز سوابق متهم معین شد وی سابقه دار بوده و چندی پیش نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

سرهنگ دستخال شرح داد: در ادامه تحقیقات اولیه زهره به 100 فقره جیب بری در خطوط BRT در سطح شهر تهران اعتراف کرد و گفت، به علت بیکاری از 3 ماه پیش آغاز به جیب بری در مکان های شلوغ نموده ام و اموال سرقتی که اکثراً گوشی موبایل بود را در خیابان مولوی به افراد گذری فروخته ام و پول حاصله را صرف زندگی می کردم.

این مقام پلیسی با بیان اینکه تا کنون 46 تن از مال باختگان زهره را به عنوان دزد اموال خود شناسایی نموده اند، گفت: مال باختگان گفتند، متهم را در روز حادثه در حالی که در نزدیکی وی ایستاده و او را هل می داده، مشاهده نموده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی بیان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 3 تهران روانه زندان شد.

وی از شهروندان خواست: در مکان های شلوغ مراقبت بیشتری از اموال و مدارک همراه شان داشته باشند و مراقب افرادی که به بهانه های مختلف خود را به آنان نزدیک می نمایند یا آنان را هل می دهند، باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 963

به "اعتراف به 100 فقره جیب بری در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف به 100 فقره جیب بری در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید