اطلاعات جدید، از قدرت بالای سرفیس بوک 3 خبر می دهند

به گزارش مجله مدیریت ناب، با توجه به جزئیات جدیدی که اخیرا در رابط با سرفیس بوک 3 منتشر شد، به نظر می رسد باید انتظار یک محصول قدرتمند و حرفه ای را داشته باشیم.

اطلاعات جدید، از قدرت بالای سرفیس بوک 3 خبر می دهند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش وب سایت Windows Latest، سرفیس بوک 3 در دو مدل بالارده 13 و 15 اینچی به پردازنده های قدرتمند و 32 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. این اطلاعات به وسیله گواهی نامه (Certification) این محصول بدست آمده که جزئیات بیشتر آن را در زیر می خوانیم.

قیمت و مشخصات فنی سرفیس بوک 3 لو رفت؛ 32 گیگابایت رم به همراه 2 ترابایت SSD

همچنین به نظر می رسد پردازنده سری i7 از نسل 10 اینتل (آیس لیک U) به عنوان قلب تپنده مدل های بالارده این محصول بکار گرفته گردد. یعنی همان چیپی که در سرفیس لپ تاپ 3 و سرفیس پرو 7 مورد که در اکتبر سال گذشته راهی بازار شدند مورد استفاده نهاده شد.

یکی دیگر از جزئیاتی که در رابطه با این محصول منتشر شد تاریخ عرضه به بازار است که در رابطه با هر دوی آن ها (مدل های 13 و 15 اینچی) به 05/01/2020 (12 اردیبهشت) اشاره شد. بدیهی است این تاریخ نشان دهنده در دسترس بودن این محصولات در تاریخ یاد شده نیست اما می تواند حاکی از آن باشد که سرفیس بوک 3 کاملا آماده عرضه به بازار است.

مایکروسافت هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با سرفیس بوک جدید نداده و به همین خاطر فعلا در خصوص تاریخ عرضه آن خبری نداریم. اما بسیاری از خبرها و شایعات روی ماه ژوئن اتفاق نظر دارند. بنابراین باید منتظر ماند و دید در ماه آینده چه پیش خواهد آمد.

لیستی از کاربردی ترین میانبرهای کیبورد در ویندوز 10 که باید بدانید

منبع: forbes

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 962

به "اطلاعات جدید، از قدرت بالای سرفیس بوک 3 خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدید، از قدرت بالای سرفیس بوک 3 خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید