اسپورتیج اکس، پرو پرستیژ؛ جدیدترین تریم شاسی بلند آشنای بازار ایران

به گزارش مجله مدیریت ناب، اسپورتیج 2023 تریم هیبرید یکی از برترین کراس اوور های حال حاضر بازار جهانی به انتخاب نشریات مطرح حوزه خودرو است. ظاهر زیبا، ضمانت برند، پیشرانه کم مصرف و لذت رانندگی مجموع عواملی هستند که در انتخاب مذکور مدنظر قرار داشته اند.

اسپورتیج اکس، پرو پرستیژ؛ جدیدترین تریم شاسی بلند آشنای بازار ایران

به گزارش عصر ایران، مدل های قبلی اسپورتیج باتوجه به حضور در بازار کشورمان، برندی کاملا آشنا برای ما محسوب می گردد.

در این مطلب سراغ یکی دیگر از تریم های تازه و مجذوب کننده کیا اسپورتیج 2023 می رویم. اسپورتیج اکس-پرو پرستیژ از پیشرانه 2.5 لیتری استفاده می نماید که البته از نظر مصرف سوخت به هیچ عنوان با نمونه هیبرید قابل مقایسه نیست، اما این مدل برای جوانان و علاقه مندان جزئیات بیشتر در نمای ظاهری فراوری شده است.

تپنده 4 سیلندر برابر با 187 اسب بخار خروجی و 241 نیوتن متر گشتاور دارد. سامانه تمام چرخ محرک نیز آپشن فعال است. شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر 10.2 لیتر، در بزرگراه 8.4 لیتر و در حالت ترکیبی 9.4 لیتر است.

قیمت نمونه ای که تصاویرش را مشاهده می کنید، 38555 دلار است و از کد رنگ ترکیبی سبز جنگلی/مشکی آبنوس استفاده می نماید. جزئیات و سقف مشکی در همراهی با سبز زیبای بدنه مجموعه زیبایی را شکل داده است.

رینگ های استاندارد آلومینیومی در مقدار 17 اینچی نصب شده اند.

نوار ال ئی دی چراغ های اصلی جلو یک نقطه عطف در چشم انداز تیره جلوپنجره محسوب می گردد. این ترکیب مرموز در تاریکی شب توانایی خود را بیشتر نشان می دهد تا زیبایی طراحی اسپورتیج را بازگو کند.

اسپورتیج 2023 از نظر فضای کابین یکی از برترین های کلاس خود در باززار جخانی است. کابین این خودرو از هیوندای توسان، نیسان روگ و تویوتا راو 4 و البته هوندا سی آر-وی جادارتر است.

یکی دیگر از نقاط قوت اسپورتیج تازه به کیفیت رانندگی با آن مربوط می گردد. شاسی بسیار دقیق و هوشمندانه بروزرسانی شده تا مقدار احساس ناهمواری های جاده به مقدار چشمگیری در کابین کاهش یابد.

فضای کابین اسپورتیج اکس-پرو پرستیژ بازهم یکی از برترین های کلاس خود محسوب می گردد. مواد اولیه کیفیت بالایی دارند و فناورانه ها نیز حضور پررنگی دارند. نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر دقیقا کنار یک 12.3 اینچی دیگر ویژه تنظیمات سیستم تفریح قرار گرفته است. کیفیت لمس و تراکم پیکسلی این نمایشگر ها نیز شرایط مطلوبی دارد.

پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، دسترسی سیستم تهویه برای ردیف عقب و سیستم صوتی حرفه ای نیز بخش دیگری از امکانات کابین هستند.

در بحث ایمنی ابتدا باید به سطح 2 رانندگی خودران اشاره کنیم که البته این سطح به مفهوم لزوم ارتباط دست راننده با فرمان در تمامی مراحل است و شامل ویژگی های ایمنی مانند هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالای تطبیقی، تشخیص عابر پیاده و هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، دستیار پارک هوشمند و... می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2143

به "اسپورتیج اکس، پرو پرستیژ؛ جدیدترین تریم شاسی بلند آشنای بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپورتیج اکس، پرو پرستیژ؛ جدیدترین تریم شاسی بلند آشنای بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید