اختلاف اقتصادی زیاد مسعود ریگی با استقلال؛ پای پرسپولیس در میان است؟

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران: شاید زیاد به چشم نیاید، ولی مسعود ریگی بمب نهفته جابجایی است. بازیکن فصل پیش استقلال که آمار بسیار خوبی در خط میانی دارد قراردادش با آبی های تهران به انتها رسیده و هنوز آن را تمدید نکرده است. استقلال بیش از هر بازیکن دیگری، این روز ها دغدغه قرارداد مسعود ریگی را دارد، ولی این تیم، تنها باشگاهی نیست که به مسعود ریگی فکر می نماید.

اختلاف اقتصادی زیاد مسعود ریگی با استقلال؛ پای پرسپولیس در میان است؟

به گزارش خبرنگاران، سپاهان اولین تیمی بود که بعد از اتمام لیگ بیستم به سراغ مسعود ریگی رفته است. آن ها پیشنهاد اقتصادی بهتری در مقایسه با استقلال به مسعود ریگی داده اند و منتظر هستند تا این بازیکن را هم به اصفهان بکشانند. پرسپولیس هم بعد از رفتن احمد نوراللهی امیدوار است بتواند مسعود ریگی را سرخ پوش کند تا شاید بزرگترین جابجایی نقل و انتقال تابستانی را به نام خود کند.

در این میان، اما به نظر می رسد پول حرف اصلی را می زند؛ مسعود ریگی پای میز مذاکره با استقلال رفته، ولی به توافقی دست پیدا ننموده است. فرهاد مجیدی می گوید در تیمش به هیچ بازیکنی یک ریال بیشتر از 7 میلیارد تومان نمی دهد. روزنامه گل نوشته که مسعود ریگی از استقلالی ها طلب 9 میلیارد تومان نموده، ولی فوتبالی این رقم را خوش بینانه توصیف نموده و نوشته که او نزدیک به 15 میلیارد تومان خواسته است. هرکدام از این موارد باشد یعنی فعلا استقلال برای تمدید قرارداد مسعود ریگی چندین میلیارد تومان کم دارد و باید فکر چاره ای جدی باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1719

به "اختلاف اقتصادی زیاد مسعود ریگی با استقلال؛ پای پرسپولیس در میان است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "اختلاف اقتصادی زیاد مسعود ریگی با استقلال؛ پای پرسپولیس در میان است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف اقتصادی زیاد مسعود ریگی با استقلال؛ پای پرسپولیس در میان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید