احتمال جدایی خاوی مارتینس از بایرن مونیخ در سرانجام فصل

به گزارش مجله مدیریت ناب، یک رسانه آلمانی از نارضایتی هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ از وضعیتش در این تیم و احتمال خروج وی از جمع باواریایی ها در انتها فصل خبر داده است.

احتمال جدایی خاوی مارتینس از بایرن مونیخ در سرانجام فصل

با تور آلمان لحظه آخری از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، طبق گزارش نشریه بیلد آلمان، شمارش معکوس برای خروج خاوی مارتینس از بایرن مونیخ شروع شده است.

طبق ادعای این روزنامه؛ باشگاه بایرن مونیخ از عملکردی که بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو تا این مقطع از فصل داشته راضی نیست و به همین دلیل در فکر تمدید قراردادی که تا سال 2021 اعتبار دارد، نخواهد بود.

علاوه بر این با توجه به ترافیک موجود در خط میانی بایرن مونیخ، مدیران این باشگاه دلیل موجه دیگری هم برای فروش مارتینس خواهند داشت؛ ضمن اینکه آنها با فروش او بخشی از بودجه خرید کای هاورتز از تیم بایر لورکوزن را فراهم خواهند کرد. ظاهراً بایرن مونیخ علاوه بر خاوی مارتینس به فروش کورنتین تولیسو هم فکر می نماید، چرا که لورکوزن برای فروش بازیکن ملی پوش خود رقمی نزدیک به 100 میلیون یورو درخواست نموده است.

فصل جاری برای مارتینس فصل چندان خوشایندی نبوده و او در حال حاضر در حال سپری کردن دوران ریکاوری یک مصدومیت دیگر است. این بازیکن 31 ساله ماه دسامبر در حالی دچار مصدومیتی عضلانی شد که به تازگی به خاطر مصدومیت نیکلاس زوله فرصت بازگشت به ترکیب باواریایی ها را به دست آورده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 744

به "احتمال جدایی خاوی مارتینس از بایرن مونیخ در سرانجام فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال جدایی خاوی مارتینس از بایرن مونیخ در سرانجام فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید