ابداع قایق سبک برقی روی سقف خودرو

به گزارش مجله مدیریت ناب، یک قایق الکتریکی فوق سبک که از فیبر کربن ساخته شده، به راحتی بر روی سقف هر خودرویی قابل جابجایی است.

ابداع قایق سبک برقی روی سقف خودرو

یک قایق الکتریکی فوق سبک در قالب یک قطعه صاف و یکپارچه از فیبر کربن ساخته شده که به راحتی بر روی سقف هر خودرویی قابل جابجایی است.

این قایق که برای سر خوردن بی صدا بر روی آب طراحی شده و بسیار سبک وزن است برای حمل نیازی به تریلر یا کشنده ندارد.

این قایق Kaebon EB Eins (One) نام دارد و به وسیله یک شرکت آلمانی در مونیخ آلمان ساخته شده است. این شرکت در سال 2021 ساخت سبک ترین قایق های موتوری در دنیا و نیز قایق های برقی و سبک را شروع کرد.

بدنه این قایق برای افزایش سرعت حرکت و نیز کاهش سروصدا به شکل کمانی شکل طراحی شده است. سمت عقب این قایق دارای زاویه ای تند است که به وسیله انحنا های قوی تثبیت شده است.

یک پیشرانه کوچک و سبک باعث کاهش وزن این قایق شده است. قدرت موتور این قایق معادل 25 اسب بخار است. طول این قایق 5.3 متر و وزن آن 89 کیلوگرم است و لذا حمل آن بر روی سقف خودرو های شاسی بلند به راحتی ممکن است.

شارژ باتری این قایق حرکت سریع آن را برای 45 دقیقه ممکن می نماید، اما اگر قایق با سرعت کمی حرکت کند باتری برای 10 ساعت استفاده از قایق قابل استفاده خواهد بود. قیمت مدل های مختلف این قایق از 65400 دلار تا 81775 دلار در نوسان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فرادید
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2180

به "ابداع قایق سبک برقی روی سقف خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع قایق سبک برقی روی سقف خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید