تور ارزان آلمان: آلمانی ها نخستین گردشگران خارجی ایران در سال 95

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به اینکه آلمانی ها نخستین گردشگران 95 ایران هستند، گفت: اندازه بازدید از جاذبه های گردشگری کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد افزایش یافته است.

وی در رابطه با اندازه ورود گردشگران خارجی به کشور در سال تازه نیز گفت: اگرچه گردشگران خارجی معمولاً بعد از تعطیلات نوروزی به کشور سفر می نمایند با این حال جهانگرد های زیادی در این ایام به ایران سفر کردند و حتی در موزه ملی ایران اولین نفراتی که بعد از سال تحویل وارد کشور شدند گردشگران آلمانی بودند و این امر نشان دهنده این است که اشتیاق تماشا ایران زیاد شده است.

تور ارزان آلمان: آلمانی ها نخستین گردشگران خارجی ایران در سال 95

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

مرتضی رحمانی موحد گفت: در دور اول سفرهای نوروزی، 48 میلیون نفر از جاذبه های تاریخی مذهبی و طبیعی کشور بازدید نموده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 48 درصدی را نشان می دهد.

رحمانی موحد گفت: افزایش بازدیدها نشانگر افزایش اندازه توجه به ایران گردی در نوروز 95 نسبت به سال های گذشته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سمنان اضافه نمود: تا انتها ششم فروردین ماه 95 و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نیز اندازه اقامت نفر- شب در کشور حدود 10 درصد افزایش یافته است.

وی از انجام 29 هزار مورد بازدید به وسیله دستگاه های اجرایی مرتبط در ایام نوروز اطلاع داد و گفت: دستگاههای اجرایی همکاری مطلوبی در زمینه انجام نظارت بر مراکز تحت پوشش خود داشتند و با توجه به وجود نزولات جوی و متغیر بودن شرایط آب و هوای کشور، این شرایط در حد توان مدیریت شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم سفرهای نوروزی در حال اجرا است، تاکید نمود: مردم سعی نمایند با سفر مدیریت شده تعطیلات خوبی را برای خود رقم بزنند.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2008

به "تور ارزان آلمان: آلمانی ها نخستین گردشگران خارجی ایران در سال 95" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: آلمانی ها نخستین گردشگران خارجی ایران در سال 95"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید