شروع لیگ بیست ویکم برای نفت آبادان با انبوهی از مسائل!

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان در حالی در هفته اول لیگ برتر به مصاف ذوب آهن می رود که همچنان درگیر مسائل اقتصادی فراوان است.

شروع لیگ بیست ویکم برای نفت آبادان با انبوهی از مسائل!

نفتی های آبادانی با شرایط بد اقتصادی همانند فصل گذشته و حتی بدتر از آن، پا به لیگ بیست و یکم می گذارند. مسائل نفت برای آماده سازی جهت حضور در فصل تازه لیگ برتر فراوان بود. آنقدر زیاد که این تیم به سختی توانست تمرینات خود را شروع کند و با سختی بیشتر نیز پیروز شد یک اردوی کوتاه مدت یک هفته ای در تهران داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، وعده ها برای رسیدن پول به باشگاه نیز هنوز عملی نشده است و این موضوع گله مندی سرپرست باشگاه را در برداشت و معتقد است که تیم نفت در استان خودش غریبه است. این تیم به علت مسائل اقتصادی و بدهی به بازیکنان فصل قبل، فعلا پنجره اش بسته است و شاید همین باعث گردد، اتفاق فصل گذشته برای این تیم تکرار گردد، یعنی بازی هفته اول مقابل پیکان در آبادان که نفتی ها به علت پنجره بسته نتوانستند از بازیکنان تازه خود استفاده نمایند.

علی رغم تمام این مسائل و حتی نبود منصوریان در روزهای اخیر در کنار نفتی ها به علت ابتلا به کرونا، مربی این تیم می گوید که آماده برگزاری یک بازی خوب هستند تا بتوانند سه امتیاز آن را به آبادانی ها تقدیم نمایند. نفت امروز به مصاف یک رقیب سرسخت و تازه ساخته شده به وسیله تارتار به نام ذوب آهن می رود. ذوب برای این فصل، تیم تازهی شده است و همانند آبادانی ها با تغییرات بسیار در ترکیب خود به لیگ بیست و یکم رسیده اند.

نفت آبادان از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در خانه پذیرای ذوب آهن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1799

به "شروع لیگ بیست ویکم برای نفت آبادان با انبوهی از مسائل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع لیگ بیست ویکم برای نفت آبادان با انبوهی از مسائل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید