آزادسازی پرندگان در باغ پرندگان تهران

به گزارش مجله مدیریت ناب، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار گفت: در هفته محیط زیست تعدادی پرنده در باغ پرندگان تهران آزاد می شوند.

آزادسازی پرندگان در باغ پرندگان تهران

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حمیدرضا فرخی در این باره گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت شهر و حفظ مسایل زیست محیطی همزمان با هفته محیط زیست اقدامات مختلفی در منطقه چهار اجرایی شد.

وی اضافه کرد: در این هفته می توان به برپایی غرفه سبز در ساختمان منطقه با هدف ارائه دستاورد ها و پروژه های شاخص اداره محیط زیست، تهیه بروشور و معرفی تنوع زیستی و اشتراک در شبکه های اجتماعی و توزیع دان خوری در بوستان های عظیم سطح منطقه جهت تغذیه پرندگان اشاره نمود.

فرخی به اقدامات محیط زیست در باغ پرندگان لویزان اشاره نمود و گفت: آزادسازی پرنده ها در باغ پرندگان و همچنین آزاد سازی پرنده ها در قفس توسط شهروندان در منازل خود یکی دیگر از این اقدامات این هفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اضافه کرد: معرفی فعالین محیط زیست جهت تقدیر و اهدای هدایا، پخش تیزر های محیط زیستی در تلویزیون های سطح ناحیه - میادین و ایستگاه های مترو، نصب پوستر، آموزش در مورد انواع آلودگی های آب-خاک و هوا، حفاظت و صیانت از محیط زیست در برابر آتش و آتش سوزی، برگزاری آموزش های لایو مجازی در زمینه های مختلف محیط زیستی و انتشار شعار روزانه در هفته محیط زیست با پیامد های محیط زیستی در پرتال شهرداری منطقه از اقدامات انجام گرفته و جاری در این هفته است.

فرخی در خاتمه گفت: امید داریم تا با اقدامات پیگیرانه مدیریت شهری و رعایت مسایل زیست محیطی توسط شهروندان شهری سلامت و پاکیزه را ببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 935

به "آزادسازی پرندگان در باغ پرندگان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی پرندگان در باغ پرندگان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید