6 مکان شگفت انگیز در اندونزی

به گزارش مجله مدیریت ناب، هنگامی که صحبت از مکان های زیبای اندونزی می گردد اولین مکانی که به ذهن می رسد جزیره بالی است اما باید بدانید مکان های دیدنی فراوانی در این کشور وجود دارد.

6 مکان شگفت انگیز در اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت دنیا است. این کشور شامل بیش از 17000 جزیره است و در آنجا بسیاری از فرهنگ ها، زبان ها و ادیان مختلف وجود دارد.این بسیار عجیب است که در بین این همه جزیره مسافران فقط یکی از آن ها را که جزیره بالی نام دارد برای تماشا کردن انتخاب می نمایند. بنابراین دفعه بعد که شما برای گذراندن تعطیلات در اقیانوس آرام برنامه ریزی می کنید، بهتر است که به این مقصد کمتر شناخته شده نیز فکر کنید و از مکان های پر ازدحام و صرف هزینه های زیاد پرهیز کنید.

خوب است بدانید خبرنگاران برای خرید تور بالی و سایر تورهای داخلی و خارجی به شما یاری می نماید. ما با همکاری آژانس های معتبر مسافرتی فهرستی متنوع از انواع تورهای بالی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با مقایسه آن ها تور مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را با بهترین قیمت خریداری کنید.

لومبوک

اگر شما به دنبال پیدا کردن یک مکان خنک می گشت، Kuta Lombok پاسخ شما است. این مکان به ساحل های دیدنی زیادی نزدیک است و در آنجا تعداد زیادی کافه و رستوران وجود دارد. در این مکان شما می توانید سبک زندگی در بالی را مشاهده کنید اما بدون ازدحام و شلوغی.

پارک ملی کومودو

هنگامی که اقدام به دریافت یک تور برای بازدید از کومودو می کنید باید بدانید ممکن است در آنجا اژدهای کومودویی مشاهده نکنید. دقیقاً مانند زمانی که در جنگل پیاده روی می کنید ممکن است هیچ وقت ببرها و حیوانات وحشی را مشاهده نکنید. این کمی شگفت انگیز است که هنگام راه رفتن کنار ساحل یکی از آن ها را دقیقاً مشاهده کنید. نیازی به گفتن نیست ولی به معنای واقعی کلمه آن ها عالی هستند.

اگر حیات وحش از گزینه های شماست، مطمئناً هیچ چیز جذاب تر از اژدهای واقعی کومودو نیست. فقط پنج جزیره در دنیا میزبان این موجودات عجیب و غریب هستند و یکی از آن ها پارک ملی کومودو است.

زندگی سالم و دریای رنگارنگ را می توانید آنجا مشاهده کنید.

بوکیت لانگ

احتمالاً تا به حال راجع به جزیره بورنئو شنیده اید جزیرهٔ بورنئو سوّمین جزیرهٔ بزرگ دنیا است که حدود 743330 کیلومتر مربّع وسعت دارد و در مرکز شبه جزیره مالایا و اندونزی واقع است. بورنئو بخشی از منطقهٔ آسیای جنوب شرقی به شمار می رود. شما در این منطقه می توانید بوزینه های دست و پا دراز را مشاهده کنید. در یک پیاده روی جنگی در Bukit Lawang می توانید در فاصله ای معقول از این حیوانات در معرض انقراض دیدن کنید.

کوه Ijen، جاوه

دو آتش فشان در طول سه روز در این منطقه رخ داده است که آتش موجود در آن به رنگ آبی است. صحنه بسیار زیبایی بود اما عکس برداری سخت و غیرممکن بود، بنابراین، در اینجا یک تصویر از بالاگرفته شده است.

هر روز در اندونزی یک آتش فشان یا چندین مورد مرتبط وجود دارد، اما کوه ایجن بسیار خاص است. اگر در اواسط شب بازدید کنید، یکی از صحنه های فوق العاده طبیعت را می ببینید: شعله های روشن آبی در اطراف دهانه سوسو می زنند. البته اطمینان حاصل کنید که ماسک های گازی را با خود به همراه ببرید زیرا این گازهای سولفور نه تنها بد بو هستند، بلکه خطرناک هستند.

مالانگ، جاوه

در حال حاضر مالانگ به سختی بر روی نقشه توریستی دیده می گردد اما مالانگ در چند سال آینده بزرگ خواهد شد. یک پروژه PR که توسط دانشجویان محلی صورت گرفته است، کل جامعه فقیر را به جاذبه توریستی تبدیل نموده است: سه تن رنگ، این چشم انداز زیبا را دست نموده است. با هزینه ورودی که پرداخت می کنید می توانید از دور تونل گل ها عبور کنید و زیر چتر نمایش رنگین کمان ها قدم بزنید.

با این حال، انتظار می رود که به یک مکان گردشگری تبدیل گردد؛ اکثر بازدیدنمایندگان روستای رنگارنگ اندونزیایی هستند و برای خارجی ها یک پدیده نوظهوراست.

کوه برومو، جاوه

یکی دیگر از آتش فشان ها برای اضافه کردن به لیست، کوه برومو است نکته ای که وجود دارد موقعیت برومو است که در میان چندین آتش فشان دیگر قرار گرفته است و یک صحنه قابل توجه را به وجود آورده است.

شما می توانید خود را به دهانه آتش فشان برسانید، اما بهترین دیدگاه از شمال غربی Cemoro Lawang است که می توانید با یک پیاده روی بسیار آسان و یک ساعته به آنجا برسید.

اکثر مردم برای طلوع آفتاب به آنجا می آیند، اما چشم اندازه ها در طول روز نیز به همان اندازه خوب است، زمانی که جمعیت زیادی آنجا وجود ندارد.

حالا من نمی گویم بالی را در بازدیدهای خود در اندونزی کنار بگذارید، من فقط می گویم که ارزش آن را دارد تا جاهای جدیدتر را نیز کشف کنید.

در انتها توصیه می کنیم لیست کامل جاهای دیدنی بالی را در خبرنگاران ببینید تا با کسب اطلاعات لازم درباره آن ها برنامه ریزی بهتری برای سفر خود به بالی داشته باشید.

منبع: کجارو / metro.co.uk
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 429

به "6 مکان شگفت انگیز در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مکان شگفت انگیز در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید