3 هزار خانوار تحت پوشش، یاری هزینه اجاره مسکن می گیرند

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: این نهاد ماهیانه به بیش از 3 هزار خانوار یاری هزینه اجاره مسکن پرداخت می نماید.

3 هزار خانوار تحت پوشش، یاری هزینه اجاره مسکن می گیرند

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه های قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، جاسم محمدی اضافه کرد: تأمین مسکن مناسب به عنوان مهم ترین احتیاج خانواده های بی بضاعت است. به همین دلیل شناسایی، احتیاجسنجی و ساخت مسکن مناسب با اولویت مناطق محروم و روستاها بر اساس تعداد عائله انجام می گردد.

وی ادامه داد:از ابتدای سال جاری با وقوع سیلاب بیش از 4 هزار و 600 واحد مسکونی مددجویان در استان آسیب دید. اکنون عملیات تعمیر 2 هزار و 538 و احد آسیب دیده به اتمام رسیده و بازسازی هزار و 643 واحد آغاز که تا به امروز 543 واحد آن به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان نمود: علاوه بر بازسازی مسکن مددجویان سیل زده 237 واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان خرید و احداث و بیش از 670 واحد مسکونی تعمیر و بهسازی شده است.

محمدی فارسانی تأکید کرد: طرح ساخت و خرید مسکن مددجویان شهری با اولویت زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن اجرا شده است. این در حالیست که اعتبارات تأمین مسکن نسبت به خانوارهای مستأجر به ویژه زنان سرپرست خانوار پاسخگو نیست و کمیته امداد ماهیانه به بیش از 3 هزار خانوار یاری هزینه اجاره مسکن پرداخت می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 675

به "3 هزار خانوار تحت پوشش، یاری هزینه اجاره مسکن می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 هزار خانوار تحت پوشش، یاری هزینه اجاره مسکن می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید