2 موبایل ارزان با فناوری شناسایی صورت رونمایی شدند

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، یکی از مشخصات موبایل های آلکاتل آن است که بیشتر اوقات این شرکت ویژگی های جدید تلفن های هوشمند را به دستگاه های ارزان قیمت اضافه می نماید. این روند به خصوص در موبایل های 2019 این شرکت به چشم می خورد.

2 موبایل ارزان با فناوری شناسایی صورت رونمایی شدند

این شرکت در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از موبایل آلکاتل 3 و آلکاتل3L رونمایی کرد که هر دو نمایشگرهایی بلند و بریدگی هایی به شکل اشک روی نمایشگر خود دارند.

پشت این دستگاه ها 2 دوربین(13 و 5 مگاپیکسل)نصب شده است. دوربین ها مجهز به هوش مصنوعی هستند و می توانند صحنه عکاسی را ردیابی نمایند. دوربین جلویی دستگاه نیز 8 مگاپیکسل است و در آن فناوری شناسایی صورت به کار رفته است. به این ترتیب کاربر می تواند قفل دستگاه را با یاری این فناوری بیومتریک باز کند.

هرچند این فناوری گران و نوین است اما در این دستگاه ها نکاتی وجود دارد که قیمت آن را پایین نگه می دارد. هر دو موبایل مجهز به نمایشگر 5.9 اینچی با وضوح 1560 در 720 هستند.

از سوی دیگر عملکرد دستگاه نیز هرچند ثابت اما سریع نیست. آلکاتل3 مجهز به تراشه 8 هسته ای اسنپ دراگون439 با 3 یا 4 گیگابایت RAM و آلکاتل3L نیز دارای تراشه 4 هسته ای اسنپ دراگون 429 با 2گیگابایت RAM است.

هردو موبایل باتری 3500 میلی آمپری دارند و در سه ماهه دوم امسال با قیمت های 180 و 158 دلار عرضه می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 155

به "2 موبایل ارزان با فناوری شناسایی صورت رونمایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 موبایل ارزان با فناوری شناسایی صورت رونمایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید