18 طرح و سرانجام نامه پژوهشی در شرکت گاز هرمزگان حمایت شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: این شرکت از 18 طرح پژوهشی و سرانجامه نامه حمایت نموده که از این تعداد، 14مورد طرح پژوهشی و 4 مورد سرانجام نامه بوده است.

18 طرح و سرانجام نامه پژوهشی در شرکت گاز هرمزگان حمایت شد

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: این شرکت از 18 طرح پژوهشی و انتهاه نامه حمایت نموده که از این تعداد، 14مورد طرح پژوهشی و 4 مورد انتها نامه بوده است.

فواد حمزوی با تشریح عملکرد امور پژوهش و فناوری شرکت گاز هرمزگان در سال 99 به رسانه ها اظهار داشت: در حوزه اقتصادی با هدف بهبود فرایند کار و افزایش کنترل های داخلی و ارایه گزارش های متنوع جهت تصمیم گیری و برطرف نیازهای نهادهای نظارتی نسبت به تعریف و اجرای هفت طرح پژوهشی اقدام شد.

وی ادامه داد: آنالیز رفتار هزینه ها و اجرای روش های هزینه یابی جذبی و متغییر در شرکت گاز هرمزگان، تدوین مدل بهینه هزینه یابی کیفیت در شرکت گاز استان هرمزگان،امکان سنجی و پیاده سازی سیستم بودجه بندی بر مبنای فعالیت در شرکت گاز استان هرمزگان، آنالیز هزینه یابی بر مبنای چرخه عمر محصول از دیگر طرح های پژوهشی است که با همکاری و حمایت شرکت گاز هرمزگان تهیه و تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: طراحی و تدوین شناسنامه روانشناختی کارکنان و مدیران شرکت گاز استان هرمزگان به منظور افزایش بهزیستی روانشناختی و ایجاد تناسب بهینه میان شاغلین، تهیه و تدوین نظامنامه راهبری شرکتی شرکت گاز هرمزگان،آسیب شناسی و طراحی مدل بومی و عملیاتی خلاقیت و نوآوری در شرکت گاز استان هرمزگان از دیگر طرح های پژوهشی در حال اجرای این شرکت در سال گذشته است.

حمزوی اضافه نمود: عقد تفاهم نامه با پژوهشگاه صنعت نفت و پارک علم و فناوری خراسان رضوی، تشکیل شورای دانش و تدوین نقشه راه دانش ، استفاده حداکثری از بودجه بلوکه شده در سامانه ساتع و تعریف هفت طرح، آنالیز و پیگیری استفاده از خدمات نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاهها از دیگر فعالیت های واحد پژوهش و فناوری این شرکت در سال 99 بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1638

به "18 طرح و سرانجام نامه پژوهشی در شرکت گاز هرمزگان حمایت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 طرح و سرانجام نامه پژوهشی در شرکت گاز هرمزگان حمایت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید