تور ایتالیا ارزان: یوونتوس 2 ، جنوا 0؛ بردی با ارزش برای سر و سامان دادن به شرایط تیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران- با گل فوق العاده خوان کوادرادو و گلزنی پائولو دیبالا، یوونتوس به یک برد راحت دست یافت.

تور ایتالیا ارزان: یوونتوس 2 ، جنوا 0؛ بردی با ارزش برای سر و سامان دادن به شرایط تیم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، از همین حالا می توان گفت جنوای آندره شوچنکو شانس بالایی برای بقا در سری آ ندارد. جنوا بدون ثبت حتی یک شوت، در حد و مقدار های یک تیم سری آ ظاهر نشد و یوونتوس یک برد بسیار آسان کسب کرد. یوونتوس که در تمام مدت مسابقه سوار بازی بود و موقعیت های زیادی خلق کرد، می توانست گل های خیلی بیشتری بزند اما مهاجمان این تیم با وجود زدن شوت های زیاد، چندان با دقت نبودند. پائولو دیبالا و البته آلوارو موراتا، موقعیت های زیادی را از دست دادند که فرصت سوزی های موراتا، گلایه مکس الگری را از این مهاجم اسپانیایی در پی داشت.

پس از پیروزی 2-0 یوونتوس مقابل جنوا در هفته شانزدهم سری آ، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در مصاحبه با DAZN ابتدا در مورد درگیری لفظی اش با آلوارو موراتا صحبت کرد: نمی خواستم موراتا را تعویض کنم اما او کارت زرد گرفت و همچنان بی احتیاط بازی کرد. به همین دلیل ترجیح دادم او را بیرون بکشم. متاسفم چون موراتا از نظر فنی خوب بازی کرد. او گلی نزد اما تماشا بازی او و کل تیم خوب بود. از بازی امشب تیم لذت بردم. باید جلوی دروازه بهتر عمل کنیم. در زمینه درصد تبدیل موقعیت ها به گل، بدترین آمار را در سری آ داریم و فکر می کنم با گل نزدن های امروزمان می خواستیم جایگاه مان را در این زمینه محکم تر کنیم! با این حال نتیجه تنها چیزی است که اهمیت دارد و خوشحالم نتیجه خوبی گرفتیم.

الگری در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر، هم امتیاز با فیورنتینا پنجم جدول هستیم و در حال حاضر سزاوار این جایگاه هستیم. مهم بود که امروز ببریم و 27 امتیازی شویم. ما متمرکز بودیم و حمله می کردیم اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. باید برای بازی های بعدی این کار را انجام دهیم. امشب خوب بازی کردیم و باید حالا به فزونین شکل ممکن مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با پیروزی مقابل مالمو تمام کنیم. پس از آن دوباره به بازی های بعدی لیگ فکر خواهیم کرد. من از بازیکنانم خواهم خواست در زمینه دریبل زنی بهتر شوند و در حمل توپ صبوری بیشتری به خرج دهند. باید در گل کردن موقعیت ها بهتر کار کنیم. پتانسیل بالایی داریم که باید از آن ها بهره ببریم.

شاگردان مکس آلگری که در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتند، امشب پیروز شدند با گل های خوان کوادرادو و پائولو دیبالا، مقابل جنوا به فزونی 2-0 برسند. یوونتوسی ها بازی را بهتر شروع کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه 9 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد از سمت راست دروازه جنوا بود و کوارادو با یک ضربه تماشایی، توپ را به مستقیما وارد دروازه سالواتوره سیریگو کرد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که بر بازی تسلط داشتند؛ هرچند دفاع خوب بازیکنان جنوا، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. فزونی یووه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36، روی ارسال تماشایی برناردسکی، ماتیس دلیخت می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش تماشایی سیریگو، مانع از باز شدن دروازه میهمان شد. در دقایق انتهای نیمه اول باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و در دقیقه 44، روی ارسال دیبالا، آلوارو موراتا صاحب موقعیت شد اما باز هم سیریگو با یک واکنش به موقع، توپ را به بیرون فرستاد تا نیمه اول با همان یک گل به انتها برسد.

نیمه دوم را جنوا بهتر شروع کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 51، روی پاس موراتا، دیبالا می توانست فزونی یووه را دوبرابر کند اما شوت خطرناک او از بالای دروازه جنوا به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 67، روی پاس برناردسکی، این کوادرادو بود که با یک ضربه والی تماشایی دروازه جنوا به شدت تهدید کرد ولی باز هم سیریگو مانع باز شدن دروازه شد.

هرچه به دقایق انتهای نزدیک می شدیم، حملات یوونتوس خطرناک تر می شد تا اینکه پایان در دقیقه 82، دیبالا پایان گل دوم میزبان را به ثمر رساند. روی حرکت برناردسکی از سمت چپ و پاس او به دیبالا درون محوطه جریمه بود که ستاره آرژانتینی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

یوونتوس 1-0 جنوا؛ خوان کوادرادو 9`: همانند گل هاکان چالهان اوعلو به رم، خوان کوادرادو از روی نقطه کرنر با یک ضربه کات دار تماشای، پیروز شد گلزنی کند. ضربه کوادرادو پس از برخورد به بخش داخلی تیر عمودی به زیبایی وارد دروازه سیریگو شد.

یوونتوس 2-0 جنوا؛ پائولو دیبالا 82`: فدریکو برناردسکی پس از حرکت در عرض، توپ را در محوطه جریمه به پائولو دیبالا پاس داد و او از یک زاویه نسبتا تنگ به سوی دروازه شوت زد که ضربه اش به شکلی دقیق وارد دروازه شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1863

به "تور ایتالیا ارزان: یوونتوس 2 ، جنوا 0؛ بردی با ارزش برای سر و سامان دادن به شرایط تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: یوونتوس 2 ، جنوا 0؛ بردی با ارزش برای سر و سامان دادن به شرایط تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید