سری A، میلان با پیروزی خانگی دو پله صعود کرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، تیم فوتبال میلان با یک برد خانگی مقابل اودینزه هفته بیستم رقابت های سری A ایتالیا را پشت سر گذاشت.

سری A، میلان با پیروزی خانگی دو پله صعود کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع دومین روز از هفته بیستم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال میلان در استادیوم سن سیرو میزبان اودینزه بود و پیروز شد این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

میلان با وجود شروعی ناامید نماینده که با باز شدن دروازه اش در دقیقه هفتم توسط ینس لارسن همراه بود، توانست به بازی برگردد. آنته ربیچ در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 48 بازی گل تساوی را برای روسونری به ثمر رساند و تئو هرناندس هم در دقیقه 72 گل فزونی این تیم را زد. شاگردان استفانو پیولی اما نتوانستند از فزونی خود محافظت نمایند و 5 دقیقه به انتها بازی گل دوم را دریافت کردند. این هم اما آخر داستان نبود و آنته ربیچ بار دیگر در نقش یک گلزن برای روسونری ظاهر شد و در دقیقه سوم وقت های تلف شده دومین گل خود را برای میلان به ثمر رساند.

به این ترتیب هشتمین برد این فصل میلان رقم خورد تا این تیم 28 امتیازی گردد و با دو پله صعود به رده هشتم صعود کند.

هفته بیستم سری A امشب با برگزاری 5 ملاقات پیگیری می گردد که در سه بازی نخست که به صورت همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران شروع می شوند، بولونیا میزبان هلاس ورونا است، برشا از کالیاری پذیرایی می نماید و اینتر در خانه لچه به میدان می رود. همچنین از ساعت 20:30 رم میهمان جنوا خواهد بود و در آخرین بازی از ساعت 23:15 یوونتوس پذیرای پارما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 595

به "سری A، میلان با پیروزی خانگی دو پله صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، میلان با پیروزی خانگی دو پله صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید