کوشکی: مادرم گفته بود به سپاهان گل می زنم، یاری داور زحمات ما را بر باد داد

به گزارش مجله مدیریت ناب، هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: می توانستیم سپاهان را شکست بدهیم، ولی متأسفانه یاری داور تمامی زحمات ما را بر باد داد.

کوشکی: مادرم گفته بود به سپاهان گل می زنم، یاری داور زحمات ما را بر باد داد

علیرضا کوشکی هافبک تیم فوتبال پیکان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: ما یک بازی خوب و منسجم انجام دادیم و از همان اول دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم. حتی گل اول را هم زدیم، ولی اشتباه یاری داور باعث شد تا گل مساوی را دریافت کنیم. ما سال جاری چندین بار از داوری ها ضربه خوردیم و در بازی با سپاهان هم می توانستیم برنده باشیم که یاری داور تمام زحمات مان را بر باد داد.

وی در ادامه اضافه کرد: لحظه ای که احسان حاج صفی ضربه را زد تمامی بازیکنانی که در محوطه جریمه بودند در موقعیت آفساید قرار داشتند و جالب این است که دید دروازه بان را هم کور نموده بودند. در آن لحظه یاری داور ابتدا پرچم زد و گلر ما هم مکث کرد، ولی نمی دانم چرا ناگهان تصمیمش را عوض کرد. این اتفاق واقعاً عجیب بود و ما شوکه شده بودیم.

کوشکی در خصوص گلی که در بازی با سپاهان به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: من سال جاری گل نزده بودم و این اولین گلی بود که در لیگ بیستم زدم. واقعیت این است که قبل از بازی مادرم به من گفته بود که در این بازی گل می زنم و من هم این گل را تقدیم او می کنم.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به شرایط این تیم برای ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: ما فرایند خوبی داریم و هدف مان این است که نتایج خوبی را در بازی های آینده بگیریم و در خاتمه لیگ یک صندلی مناسب را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1696

به "کوشکی: مادرم گفته بود به سپاهان گل می زنم، یاری داور زحمات ما را بر باد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشکی: مادرم گفته بود به سپاهان گل می زنم، یاری داور زحمات ما را بر باد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید