کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی چگونه است؟

به گزارش مجله مدیریت ناب، در اینجا شما را با امکانات کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی آشنا میکنیم.

کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی چگونه است؟
کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی معالجه پزشکی به خارج از کشور سفر می کنند، اشاره دارد. معمولاً کسانی از کشورهای کمتر پیشرفته به مراکز اصلی پزشکی در کشورهای بسیار پیشرفته برای معالجه سفر می کنند. در سالهای اخیر ممکن است به همان میزان به کشورهای پیشرفته مراجعه کنند که برای درمان های پزشکی با قیمت پایین به کشورهای در حال توسعه سفر می کنند. این انگیزه ممکن است برای خدمات پزشکی در کشور غیر قابل استفاده یا فاقد مجوز نیز باشد: بین آژانسهای پزشکی (FDA، EMA و غیره) در سراسر جهان تفاوت وجود دارد، چه دارویی در کشورشان تأیید شود یا نه. حتی در اروپا، اگرچه پروتکل های درمانی ممکن است از طریق آژانس پزشکی اروپا به تصویب برسد، چندین کشور برای بررسی اینکه آیا همان پروتکل درمانی مقرون به صرفه است، سازمان های بازرسی خود را دارند. به طوری که بیماران در پروتکل های درمانی خصوصاً در دسترسی به این داروها با اختلافاتی روبرو هستند که ممکن است تا حدودی با قدرت مالی سیستم بهداشتی خاص توضیح داده شود.

درمان های پزشکی با کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردیجهانگردی پزشکی بیشتر برای جراحی ها (لوازم آرایشی و بهداشتی یا موارد دیگر) یا درمان های مشابه انجام می شود، اگرچه افراد نیز برای جهانگردی دندانپزشکی یا جهانگردی باروری سفر می کنند. افرادی که شرایط نادر دارند ممکن است به کشورهایی سفر کنند که درمان بهتر انجام شود. با این وجود، تقریباً همه انواع مراقبت های بهداشتی، از جمله روانپزشکی، داروهای جایگزین، مراقبت از پرسشنامه و حتی خدمات دفن وجود دارد.

جهانگردی اصطلاح وسیع تری برای سفر است که بر روی کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی تمرکز دارد. این منطقه زمینه های گسترده ای از جهانگردی و بهداشت محور را شامل می شود که از اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی برخوردار است و از راه های توانبخشی و درمانی استفاده می کند. توریسم سلامتی یک حوزه مرتبط است.

جهانگردی پزشکی با کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی چیست؟جهانگردی پزشکی با کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی جایی است که افرادی که در یک کشور زندگی می کنند برای دریافت مراقبت های پزشکی، دندانپزشکی و جراحی به کشور دیگری سفر می کنند و در عین حال مساوی یا بیشتر از مراقبت های خود را در کشور خود دریافت می کنند و به دلیل قیمت مناسب و دسترسی بهتر به مراقبت یا سطح بالاتری از کیفیت مراقبت برای مراقبت های پزشکی مسافرت می کنند. دانش کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی برای شما هم به عنوان فرد و هم برای جامعه شما ارزشمند است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هنگام رسیدن به کمک، به افرادی که در صورت تصادف یا شرایط اضطراری آسیب دیده اند، کمک کنید. مهارتهای کمکهای اولیه می تواند در خانه، محل کار یا مکانهای عمومی اعمال شود، بنابراین هرچه افراد معتبر کمکهای اولیه در یک جامعه بیشتر باشند جامعه مطمئن تر می شود.

چرا بیماران برای مسافرت بین المللی برای جهانگردی پزشکی با کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی سفر می کنند؟بیماران به دلیل کیفیت بالای مراقبت های بهداشتی، قیمت مناسب، دسترسی به مراقبت یا در دسترس بودن بهتر کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی مسافرت می کنند. وقتی مسافرت می کنیم، گاهی اوقات این احساس را می کنیم که مکان بیش از حد با جهانگرد شلوغ است. آرزو می کنیم فضایی داشته باشیم که بدون افرادی در مقابل یک کلیسای معروف عکس بگیریم. ما دوست داریم غذای محلی بخوریم و به یک رستوران زنجیره ای فست فود که در منزل نیز تهیه کرده ایم نرویم. ما می خواهیم یک تجربه معتبر کسب کنیم و نه چیزی جهانگردی. میزبانی اسلوونی بین المللی از پیامدهای خوب و بد توسعه جهانگردی در جهان آگاه است. ما می خواهیم استفاده خوب از جهانگردی را ترغیب کنیم، بنابراین تصمیم گرفتیم از توریسم پایدار حمایت و پشتیبانی کنیم. جهانگردی پایدار موجب رفاه حال مردم و تأثیر آن بر طبیعت نمی شود. مهم این است که منحصر به فرد بودن و اصالت مکان ها برای نسل های آینده یکسان باقی بماند. جهانگردی پایدار اهمیت بیشتری پیدا می کند، زیرا بسکمک از مردم می خواهند از نقاط جهانگردی جلوگیری کنند. آنها در جستجوی مکانهایی هستند که با افراد محلی و با طبیعت دست نخورده ارتباط برقرار کنند، اما مکانهای کمتری و کمتر وجود دارد. هدف ما ارتقاء تحرک جهانگردی جوان و پایدار است، بنابراین تعداد بیشتری از مردم آن را امتحان می کنند و این منجر به آینده بهتر سیاره ما خواهد شد. ما می خواهیم هرچه بیشتر اطلاعات در اختیار مسافران جوان قرار دهیم تا بتوانند به آنها در سفر پایدار کمک کنند.

آموزش کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردیبرای کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی اداره جهانگردی گویان با همکاری صلیب سرخ گویان برنامه احیای ریوی کمکهای اولیه / کاردیو را برای کارگران صنعت جهانگردی برگزار کرد. تعداد شرکت کنندگان، حدود 30 نفر، شامل کارمندان استخدام شده از اداره جهانگردی گویان بودند. وزارت تجارت؛ وزارت جهانگردی و همچنین از هتل ها (اکثریت قریب به اتفاق)، راهنمای تور و اپراتورهای تور.

در این کارگاه برای کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی آموزش و توسعه ظرفیت و ایجاد ظرفیت در صنعت جهانگردی بسیار متعهد است. وی گفت که این اداره آیین نامه هایی دارد که عملکرد هتل ها، استراحتگاه های داخلی و اقامتگاه ها را کنترل می کند. همچنین مقررات مربوط به اپراتورهای تور و راهنمای تور وجود دارد. این آیین نامه مستلزم آن است که کلیه افرادی که در تنظیمات فوق الذکر فعالیت می کنند، دارای گواهینامه معتبر اول کمک و CPR باشند. در تجارت جهانگردی، اگر شما یک راهنمای تور هستید و به منطقه ها دور افتاده گویان می روید، این مهارت صرفه جویی در زندگی بسیار مهم است. این امر به این دلیل است که در منطقه ها داخلی کشور، در صورت بروز شرایط اضطراری به سختی امکان برقراری ارتباط، تخلیه یا حمل و نقل برای دسترسی به مراقبت های پزشکی وجود دارد. بنابراین، مجهز بودن به مهارت کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی لازم است به خصوص برای راهنمایان تور. این مهارت ها برای هتل ها و سایر اماکن اقامتی نیز حائز اهمیت است زیرا می تواند برای همکاران، بازدید کنندگان یا مشتریان کمک کننده باشد. در همین حال، برای اقامتگاه های داخلی و استراحتگاه ها، واقع در منطقه ها حومه شهر، برای هر مرکز اجباری است که حداقل یک نفر در زمینه ارائه CPR آموزش داشته باشد، زیرا می تواند جان خود را نجات دهد. کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی همچنین برای بهداشت و ایمنی حرفه ای، برای هر مکان کاری لازم است. مدیر جهانگردی گفت: این کارگاه نه تنها از طریق GTA با همکاری صلیب سرخ گویان سرمایه گذاری می شود بلکه یک سرمایه گذاری از سوی کارفرمایان و کارمندان آنها است و کارمندان پس از تأیید مجدد به دارایی تبدیل می شوند. اعطای گواهینامه منوط به تکمیل موفقیت آمیز آزمون در نزدیکی کارگاه می باشد. صدور گواهینامه به مدت سه سال معتبر است. مدیر GTA گفت که این آموزش مطابق با برنامه های سالگرد جشن سالگرد جهانگردی سازمان جهانگردی است و چنین آموزش های بیشتری در سراسر کشور برگزار می شود. وی گفت که این اداره تا به امروز صدها نفر را آموزش داده است. آموزش بعدی برای کارکنان استراحتگاه ها و راهنمایان تور خواهد بود.

منبع: medicaltourismassociation.com

منبع: راسخون
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1870

به "کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید