چگونگی انتقاد کردن را باید به دانش آموزان بیاموزیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/آذربایجان شرقی وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: باید به دانش آموزان قدرت فکر کردن، استدلال، خلاقیت و دوست یابی و قدرت استفاده از رسانه و ارتباط با دیگران و چگونگی انجام انتقاد را یاد دهیم، چراکه هر انسانی در زندگی به این مفاهیم و مهارت ها نیاز دارد.

چگونگی انتقاد کردن را باید به دانش آموزان بیاموزیم

محسن حاجی میرزایی در مراسم رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی، با بیان این که پیشرفت، دغدغه همه جوامع است و به همین دلیل اندیشه های متنوعی برای رمزگشایی پیشرفت ارائه شده است، اظهار کرد: طبق این اندیشه ها، تحول جوامع در گرو نهادهای اجتماعی بوده و با تحول مناسبت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، جامعه نیز تغییر پیدا می کند.

وی ادامه داد: برای این که جامعه بتواند ماموریت های خود را به درستی انجام دهد، نیازمند کسب توانایی ها و قدرت بروز و ظهور است که این امر نیز در سایه توجه به آموزش و یادگیری تحقق می یابد.

وی با تاکید بر این که یادگیری آغاز تحول در جوامع است، گفت: تقویت نسل جدید، هدف اصلی آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پرورش زمانی می تواند در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد که پیوندهای عمیقی با تمام ارکان توسعه کشور پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 665

به "چگونگی انتقاد کردن را باید به دانش آموزان بیاموزیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی انتقاد کردن را باید به دانش آموزان بیاموزیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید