چند تکنیک برای استایل ریز نقش ها

به گزارش مجله مدیریت ناب، اگر درست و روی اصول لباس انتخاب کنید، قطعا به چشم دیگران همان قدر که خوب و زیبا هستید، به نظر می رسید.

چند تکنیک برای استایل ریز نقش ها

استفاده از ترفند های خاص لباس پوشیدن برای جذاب تر و متناسب تر به نظر رسیدن، هوشمندی شما را نشان می دهد. تناسب اندام، کلید جذابیت است. اما گاهی اوقات پوشیدن یک لباس نامناسب می تواند تناسب را به شدت به خطر بیندازد. در ادامه مواردی را خواهیم گفت که برای خانم های لاغر اندام و ریز نقش، حیاتی هستند.در ادامه همراه خبرنگاران باشید با چند تکنیک برای استایل ریز نقش ها.

استایل ریز نقش ها

آن هایی که استخوان بندی ریزی دارند، لاغر هستند، قد کوتاه تر از 160 سانت دارند، در عرف معمولا آدم های ریز نقشی به حساب می آیند. این افراد نباید سمت لباس هایی بروند که حتی چند سانت برای شان عظیم یا کوچک است.

لباس های چسبان و کشی و تنگ نپوشید، زیرا ریز نقش تر دیده می شوید. بهتر است قید این مدل لباس را بزنید. یک نکته را در نظر بگیرید، به تناسب سایز و اندامی که دارید، اندازه ترین لباس را برای خودتان انتخاب کنید. نه عظیم تر نه کوچک تر.

چه جنس و طرح پارچه ای برای استایل ریز نقش ها مناسب است؟

پارچه های ضخیم، فرم دار، پفکی که طرح های برجسته و ناهموار دارند شما را از آن چیزی که هستید لاغرتر نشان می دهند و همان قدر که اصلا برای افراد چاق توصیه نمی گردد، توصیه طراحان مد به افراد لاغر این است که برای پوشش از آن دست پارچه ها استفاده نمایند.

غیر از جنس پارچه، طرح و رنگ نیز در چاق و لاغرتر به نظر رسیدن افراد نقش دارند. پارچه های شلوغ با طرح های گل، پرنده و طرح های کاشی که به تازگی مد شده اند گزینه های بسیار خوبی به حساب می آیند.

رنگ های روشن بیشتر از رنگ های تیره مناسب استایل ریز نقش ها است. انتخاب رنگ پارچه، لیمویی، سفید، یاسی، صورتی، کرم، سبز روشن، نارنجی و قرمز را حتما در الویت قرار بدهید.

کفش و کمربند ریز نقش ها

بیشتر اشتباهاتی که ریز جثه ها در سبک پوشش مرتکب می گردد این است که فکر می نمایند چون لاغر هستند، می توانند هر چیزی به تن نمایند در حالی که این طور نیست. مثلا کمربندهای پهن که برای ظاهر سمی هستند. اگر قصد دارید همراه پیراهن کمربند ببنید حتما از کمربندهای نازک و رنگی بهره ببرید که خیلی شل روی پیراهن می ایستد. افراد ریز نقش مجاز به پوشیدن هر نوع کفشی هستند.

کدام شلوار مناسبت تر است؟

شلوار جین اسکینی بپوشید، اما اصلا سمت آن جنس شلوارها که پارچه کشی دارند و مدل خیلی تنگ و چسبان است نروید. شلوارهای راسته و دمپا گشاد برای استایل ریز نقش ها انتخاب مناسب تری هستند. زمان انتخاب شلوار دمپا گشاد حتما به این نکته توجه کنید که قسمت بالای ران آن خیلی چسبان نباشد، این مورد نیز در زیباتر به نظر رسیدن شما تاثیر ناخوشایندی دارد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی جین؛ شلواری بدون سن و سال را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1228

به "چند تکنیک برای استایل ریز نقش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند تکنیک برای استایل ریز نقش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید