پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 12 دی 1400

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران کمی تا قسمتی آفتابی و در بعضی ساعات ابری پیش بینی می گردد. فردا 12 دی ماه 1400 آسمان تهران ابری خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در شرایط زرد خواهد بود.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 12 دی 1400

به گزارش خبرنگاران، طبق پیش بینی های هواشناسی امروز آسمان تهران ابری است و حداکثر و حداقل دما در تهران هم 12و 5 درجه است.

امروز آسمان تهران آفتابی است و دمای امروز تهران در طول شب از پنج درجه به مرور و در طول روز به دوازده درجه می رسد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 11 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (12 دی ماه) کمی آفتابی و تا حدودی ابری با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (13 دی ماه) هم ابری و بارانی با حداقل دمای 4 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و برای روز سه شنبه (14 دی ماه) ابری با حداقل دمای 5 درجه و با حداکثر دمای 11درجه پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کیفیت هوای مرکز، امروز (شنبه) از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با شاخص لحظه ای 125 برای ششمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

براساس پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (11 دی ماه) با شروع تردد خودرو ها و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و کاهش کیفیت هوا در منطقه ها پرتردد را در پی دارد و حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد نمود.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (11 دی ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به تبع آن برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز یکشنبه (12 دی ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت یکشنبه (12 دی ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

در خلیج فارس و تنگه هرمز سواحل دریای عمان، بوشهر، نیمه جنوبی استان های فارس و کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش باران رخ می دهد.

روز یکشنبه با ورود موج نو گستره فعالیت سامانه بارشی کل کشور را به جز نوار شمالی که بارش های پراکنده دارد، فراخواهد گرفت.

افزایش نسبی دما در استان های ساحلی خزر پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1958

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 12 دی 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 12 دی 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید