پیش بینی خرید تضمینی 11 هزار تن کلزا در استان

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به آغاز فصل خرید دانه های روغنی، پیش بینی کرد در سال جاری 11 هزار تن محصول خریداری شود.

پیش بینی خرید تضمینی 11 هزار تن کلزا در استان

به گزارش خبرنگاران عباسعلی وفایی نژاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه خرید محصولات کشاورزی از آغاز فصل خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از کشاورزان مازندران در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: 14 مرکز خرید در شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، جویبار، بابل، آمل و نور، عملیات خرید تضمینی کلزا را در مازندران بر عهده خواهند داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به خرید بیش از 11 هزار تن دانه روغنی کلزا در سال گذشته افزود: با توجه به پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی استان انتظار می رود در سال جاری نیز حدود 11 هزار تن کلزا توسط این اداره کل خریداری شود.

وی به قیمت خرید دانه روغنی کلزا اشاره کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با 2 درصد ناخالصی و 9 درصد رطوبت 11 هزار تومان است.

وفایی نژاد افزود: به ازای هر درصد افت رطوبتی بالای 9 درصد و افت ناخالص بالای 2 درصد به نسبت از وزن محصول کلزا تحویلی کسر و بهای آن محاسبه و پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تاکید کرد: کشاورزان سطح زیر کشت کلزای خود را در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نمایند زیرا خرید تضمینی کلزا از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد.

عباسعلی وفایی نژاد در سرانجام گفت: کشاورزان در زمان تحویل محصول، کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1564

به "پیش بینی خرید تضمینی 11 هزار تن کلزا در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی خرید تضمینی 11 هزار تن کلزا در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید