پس انداز کن، رکورد بزن، برنده شو ولی مرتب

به گزارش مجله مدیریت ناب، کاربران بلوبانک از سوم بهمن ماه می توانند شانس خود را برای بردن جایزه 100 میلیون تومانی بازی مرتب افزایش دهند.

پس انداز کن، رکورد بزن، برنده شو ولی مرتب

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، از روز یکشنبه سوم بهمن ماه شروع می گردد. شرکت نمایندگان بازی مرتب در این مرحله، شانس خود را برای برنده شدن 100 میلیون تومان امتحان می نمایند. بر این اساس تمامی کاربران بلوبانک با افزایش موجودی حساب خود و کسب امتیاز بیشتر می توانند شانس خود را برای برنده شدن جایزه میلیونی انتها هفته افزایش دهند.

حداقل افزایش موجودی حساب برای حضور در مرحله اول بازی 100 هزار تومان است، امتیاز هر کاربر براساس میانگین موجودی حساب در طول هفته محاسبه می گردد و به ازای هر 100 هزار تومان موجودی حساب در هفته، یک امتیاز برای شرکت نمایندگان لحاظ می گردد.

از شروط اصلی برای ورود به قرعه کشی های آخر هفته بازی مرتب، کمتر نشدن موجودی حساب شرکت نماینده در طول روزهای هفته، از مبلغ مشخص شده است. این مبلغ برای مرحله اول 100 هزار تومان است. بر این اساس افرادی که در روزهای میانی هفته وارد بازی شوند، در قرعه کشی مرحله اول شرکت داده نمی شوند.

روز یکشنبه 10 بهمن از بین تمامی شرکت نمایندگانی که شرایط را کسب نموده باشند، قرعه کشی انجام شده و جایزه 100 میلیون تومانی به برنده خوش شانس بازی مرتب تقدیم می گردد.

بازی مرتب بلوبانک در این مرحله با یک جایزه 100 میلیون تومانی برگزار شده اما به زودی شرایط مراحل بعدی این بازی اعلام خواهد شد. بلوبانک، از سال 1398 به عنوان یکی از استارت آپ های فعال در حوزه نئوبانک ایران، فعالیت خود را شروع کرد. این نئوبانک ایرانی با سرمایه گذاری بانک سامان راه اندازی شد و در حال حاضر به عنوان شعبه دیجیتال این بانک فعالیت می نماید.

بلوبانک به تازگی از مرز یک میلیون کاربر فعال عبور نموده و آمار 22 میلیون تراکنش پیروز به ارزش بیش از 89 هزار میلیارد ریال را به ثبت رسانده است.

با دنبال کردن صفحات رسمی بلوبانک در فضای مجازی (blubank-com) و همین طور هشتگ بازی-مرتب در شبکه های اجتماعی می توانید آخرین اخبار و اطلاعات کمپین نو بلوبانک را دریافت کنید. برای اطلاع از تعداد امتیازات و قوانین بازی لطفا به صفحه مخصوص کمپین بازی مرتب در وبسایت بلوبانک به نشانی مراجعه کنید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2038

به "پس انداز کن، رکورد بزن، برنده شو ولی مرتب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس انداز کن، رکورد بزن، برنده شو ولی مرتب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید