پاکزاد: به صورت آنلاین کارهای تیراندازی با کمان را پیش بردیم، نمی خواهیم عقب بمانیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان به تشریح برنامه های این فدراسیون در زمان شیوع ویروس کرونا پرداخت.

پاکزاد: به صورت آنلاین کارهای تیراندازی با کمان را پیش بردیم، نمی خواهیم عقب بمانیم

به گزارش خبرنگاران، بهزاد پاکزاد در انتها جلسه با کادر فنی تیم ملی ریکرو با اشاره به فعالیت های فدراسیون در زمان شیوع ویروس کرونا گفت: با شرایط موجود و پس از شیوع ویروس کرونا در فدراسیون برنامه ریزی کردیم تا از کارها عقب نیفتیم و به صورت آنلاین کار را ادامه دادیم. کمیته های آموزش، مسابقات و همگانی به صورت آنلاین عمل کردند و از ورزشکاران خواستیم ویدیوی تمرینات خود در خانه را در فضای مجازی قرار دهند تا سایر کمانداران نیز با دیدن این فیلم ها الگو بگیرند و تشویق شوند که با توجه به توصیه های پزشکی در خانه بمانند.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین توسط کمیته داوران پرسش و پاسخ هایی آماده کردیم تا ذهن داوران نیز درگیر باشد و به اطلاعات آنها اضافه گردد.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان توضیح داد: صبح امروز با کادر فنی ریکرو جلسه داشتیم که دو برنامه تمرینی برای زمان شیوع کرونا و پس از آن طراحی نمایند. همچنین با کمیته های فدراسیون جلسه داشتیم و تشویق شدند تا در فضای مجازی کارهای جدیدی طراحی نمایند تا یاری کند در این شرایط که مردم در خانه هستند و از ترددهای غیرضروری خودداری می نمایند، از آنها استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 932

به "پاکزاد: به صورت آنلاین کارهای تیراندازی با کمان را پیش بردیم، نمی خواهیم عقب بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکزاد: به صورت آنلاین کارهای تیراندازی با کمان را پیش بردیم، نمی خواهیم عقب بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید