واکنش عجیب طرفداران فولاد به جذب وریا غفوری

به گزارش مجله مدیریت ناب، هواداران تیم فولاد خوزستان در هفته های گذشته بار ها در شبکه های اجتماعی و کانال های هواداری باشگاه فولاد نسبت به خالی بودن جای بازیکنان بومی در فهرست نفرات تیم جواد نکونام انتقاداتی را مطرح می کردند.

واکنش عجیب طرفداران فولاد به جذب وریا غفوری

طرفداران فولاد معتقدند چرا تیمی که متعلق به اهواز است نباید حتی یک بازیکن اهوازی در آن حضور داشته باشد. البته در حال حاضر ایوب والی از شهرستان کارون، عارف آغاسی از شهرستان ایذه، مجتبی نجاریان از شهرستان بهبهان، حمید بوحمدان از شهرستان دزفول، احمد عبدالله زاده از شهرستان شوش دانیال و محمدرضا غبیشاوی از شهرستان آبادان در جمع نفرات اصلی تیم فولاد خوزستان حضور دارند که خوزستانی هستند، اما تنها بازیکنان اهوازی تیم فولاد دو بازیکن رده امید این تیم به شمار می فرایند که در جمع هافبک های تیم نکونام هستند. محمد امین حزباوی و علیرضا باویه تنها اهوازی های فولادند.

پیرو حضور وریا غفوری در جمع نفرات فولاد که آخرین بازیکنی است که جذب این تیم شده موج تازه از نقدها از سوی طرفداران فولاد به راه افتاد. آن ها با اشاره به سن و سال وریا غفوری او را پیرمرد لقب داده اند و معترضند که چرا مدیران باشگاه و اعضای کادر فنی جای خالی یک بازیکن دیگر برای اهوازی ها را پر کردند.

ناگفته نماند؛ تیم فولاد خوزستان در فصل جابجایی لیگ برتر احسان پهلوان، اشکان دژاگه، سعید آقایی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، مجید علیاری، محمدرضا غبیشاوی، کریستوفر کنت و وریا غفوری را به جمع بازیکنان فصل قبل خود اضافه نموده است.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2060

به "واکنش عجیب طرفداران فولاد به جذب وریا غفوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب طرفداران فولاد به جذب وریا غفوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید