واکسیناسیون پرسنل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان انجام شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تزریق واکسن پرسنل عملیاتی و اداری این شرکت انجام شد.

واکسیناسیون پرسنل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان انجام شد

خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: با توجه به ضرورت فعالیت بی وقفه خدمات رسانی حوزه توزیع برق و طبق برنامه اعلام شده وزارت بهداشت مبنی بر تزریق واکسن پرسنل سازمان هایی که ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و شهروندان دارند، نیرو های صنعت برق در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.

وی ادامه داد: گروه هدف اجرای واکسیناسیون، کلیه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اعم از نیرو های رسمی، عملیاتی، پیمانکاری، نیرو های حجمی، شرکتی و شاغل در واحد های مختلف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان نمود: 2 هزار نفر نیرو این شرکت در مرحله اول تزریق واکسن کرونا به پایگاه های معین شده معرفی شدند که از این تعداد بیش از 50 درصد، تا به امروز کار تزریق واکسن را انجام داده اند.

وی خاطر نشان کرد: همکارانی که به دلایل موجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون پیروز به دریافت واکسن نشده اند می توانند بعد از گذراندن دوره بیماری نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

وی گفت: موضوع سلامتی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به اسم سرمایه های انسانی و حیاتی سازمان همیشه مد نظر بوده و به همین جهت از تمامی پرسنل این شرکت دعوت می گردد تا هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

عوض زاده توضیح داد: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات و برنامه های لازم در زمینه مقابله با این ویروس را در 2 بخش درون و برون سازمانی تدوین و عملیاتی نمود.

بیش از 70 خدمت مورد احتیاج مشترکین توزیع برق به صورت غیرحضوری ارائه می گردد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف کاهش تردد و مراجعات مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال صنعت برق عموم خدمات مربوط به حوزه مشترکین و اتفاقات شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان از سال گذشته به صورت غیرحضوری ارائه می گردد.

وی ادامه داد: بیش از 70 خدمت مورد احتیاج مشترکین توزیع برق به وسیله اپلیکیشن برق من، درگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک) و شماره گیری سامانه تلفنی 1521 امور مشترکین و 121 اتفاقات این شرکت قابل دریافت است.

عوض زاده گفت: درخواست انشعاب، مشاهده آخرین قبض، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه حساب، تغییر تعرفه، درخواست آزمایش کنتور، درخواست برطرف ولتاژ برق، تغییر نام، آنالیز جابه جایی کنتور، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب، مشاهده خاموشی ها، ثبت خاموشی و حوادث و سایر خدمات به صورت غیرحضوری قابل ارائه است.

وی توضیح داد: تجمع و حضور افراد در امکان پر ازدحام از جمله دفاتر خدمات مشترکین یکی از راه های انتقال ویروس کرونا است لذا لازم است تا مشترکین هم استانی علاوه بر رعایت توصیه های پزشکی تا حد ممکن از تردد در دفاتر خدمات مشترکین برق خودداری کنند و از روش های دریافت خدمات غیرحضوری اقدام کنند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1733

به "واکسیناسیون پرسنل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون پرسنل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید