هیاتی تجاری خراسان شمالی به ارمنستان اعزام می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد با تأکید بر لزوم استفاده از فرصت ایجاد شده برای توسعه مناسبات تجاری با ارمنستان گفت: طبق برنامه ریزی های اجرا شده به زودی هیاتی متشکل از بخش خصوصی استان جهت پیشبرد اهداف تجاری و آنالیز بازارها و نیازهای ارمنستان به این کشور سفر خواهند کرد.

هیاتی تجاری خراسان شمالی به ارمنستان اعزام می گردد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

سعید پورآبادی شرایط تجارت و ارسال محصولات تولیدی استان به ارمنستان را فراهم دانست و ادامه داد: ارمنستان جهت دسترسی ایران به اتحادیه اوراسیاست و برای تقویت صنایع استان و ورود به بازارهای جهانی توسعه مناسبات مالی و تجاری با ارمنستان لازم است.

پورآبادی توضیح داد: اتاق بجنورد با همراهی استاندار خراسان شمالی در راستای ایجاد همکاری های مشترک و بازاریابی محصولات تولیدی استان در ارمنستان اقداماتی را به وسیله اتاق مشترک ایران و ارمنستان و همچنین سفارت ارمنستان در ایران پیگیری ها نموده است که اعزام هیات تجاری به این کشور می تواند اولین قدم برای توسعه مناسبات مالی و تجاری استان با این کشور باشد.

لازم به ذکر است وزارت اقتصاد ارمنستان پیش ازاین ممنوعیت ورود کالاهای ترکیه ای به این کشور اعلام نموده بود؛ این ممنوعیت در 20 اکتبر 2020 اتخاذ شد و از اول ژانویه 2021 وارد مرحله اجرایی شده است.

ایروان گفته است که این ممنوعیت باعث افزایش قیمت کالاها در این کشور نخواهد شد و ارمنستان قادر است کمبود کالاهای ساخت ترکیه را از کشورهایی مثل ایران، بلاروس، روسیه و چین جبران کند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1345

به "هیاتی تجاری خراسان شمالی به ارمنستان اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیاتی تجاری خراسان شمالی به ارمنستان اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید