نگرانی و ترس مهاجران و آوارگان استرالیا ازکرونا

به گزارش مجله مدیریت ناب، نتایج یک آنالیز جدید در استرالیا نشان می دهد که مهاجران و آوارگان تازه وارد به این کشور نسبت به سایر مردم استرالیا احساس آسیب پذیری بیشتری دربرابر تاثیرات سلامتی و مالی بحران کرونا می نمایند.

نگرانی و ترس مهاجران و آوارگان استرالیا ازکرونا

به گزارش پایگاه خبری اس بی اس ، هادی محمدی آواره ایرانی در صف اول مبارزه با کرونا به عنوان موسیقی تراپیست در یک خانه سالمندان در شمال ملبورن کار می نماید. محمدی به اس بی اس نیوز گفت که بطور مداوم نگران تاثیرات این ویروس بر سلامتی خانواده خود و آموزش بچه هایش است. وی گفت: الان زمان بسیار نگران نماینده ای برای همه است. نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. اما اگر کنار هم بمانیم و کارهایی که دولت می گوید را انجام دهیم اوضاع بهتر خواهد شد.

علی بنان مهاجر ایرانی که سال گذشته به عنوان کارگر مهاجر به ویکتوریا آمده است هنوز در حال انطباق با زندگی جدید در استرالیا است.

وی گفت: من نیز مانند سایر مردم نگران اوضاع هستم. کوشش می کنم که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنم و اشیای زیادی را در مکانهای عمومی لمس نکنم. کوشش می کنم در خانه بمانم.

بنان و محمدی دو تن از 130 مهاجر و آواره ای هستند که در یک تحقیق اخیر سازمان اقامتی AMES استرالیا شرکت کردند.

این تحقیق نشان داد که 77 درصد از پاسخ دهندگان به سوالات نگرانی بالا یا نسبتا بالایی درباره ویروس کرونا دارند.

کاث اسکارث مدیر اجرایی سازمان آمس استرالیا گفت 57 درصد مردم استرالیا در یک نظرسنجی اخیر یوگاو گفتند که تاثیرات بحران کووید-19 را احساس می نمایند. وی اضافه کرد: یکی از دلایل این مساله نگرانی آنها درباره نداشتن اطلاعات کافی است. حدود یک سوم از این افراد احساس می نمایند که اطلاعات کافی درباره شیوع کرونا ندارند و تعیین است که زمانی که اطلاعات درستی ندارید نگرانی بالا می رود.

اسکارث گفت افرادی که از کشورهای جنگزده یا از شرایط تحت آزار فرار نموده اند نیز به احتمال بیشتری نگران می شوند چرا که شرایط قرنطینه و محدودیتها یادآور خاطرات گذشته آنها است.

اما آنالیز اخیر نشان داد که مهاجران تازه وارد در مجموع به پاسخ دولت استرالیا به شیوع کرونا اعتماد می نمایند و از مقررات فاصله گذاری اجتماعی تبعیت می نمایند.

نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان به مساله زبان به عنوان یک مانع مهم برای دریافت اطلاعات اشاره کردند و 31 درصد گفتند که نمی دانند کجا را نگاه نمایند. بیش از یک سوم گفتند که عمدتا اطلاعات را از اینترنت می گیرند. تنها 12 درصد گفتند که اطلاعات را از رسانه های کشورهای زادگاه خود دریافت می نمایند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 960

به "نگرانی و ترس مهاجران و آوارگان استرالیا ازکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی و ترس مهاجران و آوارگان استرالیا ازکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید