نظارت مستمر بر کیفیت واحدهای گردشگری سلطانیه

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/زنجان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سلطانیه، از نظارت مستمر بر کیفیت واحدهای گردشگری این شهرستان اطلاع داد.

نظارت مستمر بر کیفیت واحدهای گردشگری سلطانیه

پروانه عسگری در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت نظارت بر مراکز جهانگردی، اظهار کرد: نظارت ها بر مراکز اقامتی، پذیرایی، بوم گردی ها و مجتمع های خدمات رفاهی به منظور کنترل کیفیت خدمات با توجه به شرایط کرونا در استان تشدید می گردد.

وی با اشاره به وجود آثار تاریخی متعدد در شهرستان سلطانیه، ادامه داد: با توجه به وجود این جاذبه ها، سلطانیه ای ها همیشه شاهد ورود جهانگردان متعدد از اقصی نقاط کشور و دنیا به این شهرستان هستند، از این رو نظارت بر کیفیت خدمات رسانی واحدهای جهانگردی به شکل مستمر تداوم خواهد یافت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی شهرستان سلطانیه با تاکید بر ضرورت به کارگیری سیاست های مختلف برای جذب جهانگرد، اضافه کرد: از مؤلفه های مؤثر بر رشد جهانگردی در مقاصد جهانگردی، کیفیت ارائه خدمات است که می تواند زمینه جذب جهانگردان را در این شهرستان تاریخی فراهم آورد.

عسگری با یادآوری اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع همه گیری کرونا حتی در اماکن جهانگردی نیز ضروری است، اعلام نمود: این دستورالعمل ها باید به طور هم زمان از سوی جهانگردان و واحدهای جهانگردی رعایت گردد که به همین دلیل گروه های نظارتی شهرستان با همکاری دستگاه های نظارتی و بهداشتی رعایت مستمر این موازین را مورد آنالیز قرار خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1877

به "نظارت مستمر بر کیفیت واحدهای گردشگری سلطانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت مستمر بر کیفیت واحدهای گردشگری سلطانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید