نخستین نشست مجازی کمیته مشترک گردشگری ایران و روسیه برگزار گردید، وزیر میراث فرهنگی برای لغو ویزا گروهی به روسیه می رود

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران: نخستین نشست مجازی کمیته فنی مشترک گردشگری ایران و فدراسیون روسیه با حضور نمایندگان دو کشور به منظور آنالیز اجرایی شدن توافقنامه لغو ویزا گروهی بین دو کشور و به میزبانی روسیه برگزار گردید.

نخستین نشست مجازی کمیته مشترک گردشگری ایران و روسیه برگزار گردید، وزیر میراث فرهنگی برای لغو ویزا گروهی به روسیه می رود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش معاونت گردشگری، در این نشست که محمد قاسمی مدیرکل دفتر بازاریابی معاونت گردشگری و دمین اسمیلوتس رییس اداره همکاری های بین المللی آژانس فدرال گردشگری روسیه، ریاست هیات ایرانی و روس را برعهده داشتند و نمایندگانی از وزارت امورخارجه، امور بین الملل و کارشناسان دو طرف در آن حضور داشتند، دو طرف به طرح موضوعات مختلف گردشگری پرداختند.

در این نشست مشترک کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه، گزارش شرایط گردشگری دو کشور، اشتراکات فرهنگی و روابط دو جانبه گردشگری ایران و روسیه، اشتراک تجارب در زمینه مقابله با پاندمی کرونا و پشتیبانی طرفین از صنعت گردشگری کشور خود به همراه آنالیز کارشناسی برنامه اقدام مشترک جهت اجرای موافقتنامه لغو ویزا گروهی سفر شهروندان ایران و روسیه به دو کشور آنالیز و ارزیابی شد.

لازم به ذکر است، موافقتنامه لغو ویزا گروهی میان دو کشور در سال 1396 در مسکو به امضای طرفین رسیده بود و برای اجرای این موافقتنامه، ضرورت داشت تا برنامه اقدام مشترک تنظیم گردد تا فرایند اجرا معین گردد. برنامه اقدام مشترک دو کشور برای مدت سه سال از سال 2020 تا سال 2022 تنظیم شده است که امکان تمدید و بازنگری آن وجود دارد.

ظهر امروز در نشست مشترک کمیته فنی گردشگری ایران و روسیه سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران به همراه یک هیات برای امضای سند گردشگری مشترک به روسیه تصویب و مقرر شد هماهنگی های لازم برای برگزاری نشست های دو جانبه بخش خصوصی دو کشور در جریان سفر علی اصغر مونسان به روسیه برگزار گردد.

منبع: صدای میراث
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1163

به "نخستین نشست مجازی کمیته مشترک گردشگری ایران و روسیه برگزار گردید، وزیر میراث فرهنگی برای لغو ویزا گروهی به روسیه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین نشست مجازی کمیته مشترک گردشگری ایران و روسیه برگزار گردید، وزیر میراث فرهنگی برای لغو ویزا گروهی به روسیه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید