ناگلسمان: به ندرت در حضور تیم از بازیکنی تمجید می کنم اما روکا لیاقتش را داشت

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش در شب کسب پیروزی خارج از خانه مقابل اشتوتگارت تمجید کرد.

ناگلسمان: به ندرت در حضور تیم از بازیکنی تمجید می کنم اما روکا لیاقتش را داشت

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (سه شنبه) در شروع هفته شانزدهم بوندس لیگای آلمان پیروز شد میزبان خود اشتوتگارت را با نتیجه قاطع 5 بر صفر شکست دهد و به لطف این پیروزی قهرمان نیم فصل لقب بگیرد.

یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از این پیروزی از عملکرد شاگردانش به خصوص هافبک 25 ساله تیم مارک روکا تمجید به عمل آورد، بازیکنی که از ابتدا در میدان حضور داشت و در دقیقه 75 تعویض شد.

ناگلسمان گفت: ما در نیمه دوم باورنکردنی بازی کردیم. سه گل مان را بلافاصله پس از تصاحب توپ به ثمر رساندیم. به ندرت پیش می آید که من در حضور تیم یک بازیکن خاص را تحسین کنم اما امروز مارک (روکا) لیاقتش را داشت.

سرمربی باواریایی ها اضافه کرد: اینکه با وجود خارج از خانه بودن مسابقه، اینگونه بازی کردیم، جنگیدیم و به بازی مان شتاب دادیم نکته مثبتی است. من عاشق بازیکن از خود گذشته هستم. ما روز شنبه یک بازی سخت داشتیم و حالا باید خودمان را برای بازی روز آدینه آماده کنیم چون از آن بازی هم سه امتیاز را می خواهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1878

به "ناگلسمان: به ندرت در حضور تیم از بازیکنی تمجید می کنم اما روکا لیاقتش را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: به ندرت در حضور تیم از بازیکنی تمجید می کنم اما روکا لیاقتش را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید