میدان گردشگری در ورودی شهر زاهدان ایجاد شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، مراسم ایجاد میدان گردشگری در ورودی شهر زاهدان با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، سرپرست شهرداری بعضی از معاونین شهرداری زاهدان، رئیس و اعضای شورای شهر و سرپرست اداره کل راه آهن سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

میدان گردشگری در ورودی شهر زاهدان ایجاد شد

در مراسم ایجاد میدان جهانگردی در ورودی شهر زاهدان، مشتاق گوهری مدیر کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت:

با توجه به نام گذاری سال 96 به عنوان سیستان و بلوچستان مقصد جهانگردی ایران، سال جاری در عرصه جهانگردی در استان سال پرکاری پیش رو داریم به همین دلیل و به واسطه حمایت های دولت و استاندار محترم اعتبارات ویژه ای در حوزه های مختلف اداره کل افزایش چشمگیری داشته ایم.

وی اضافه کرد که باعث افتخار است که گفتمان جهانگردی تا این میزان در سطح استان مطرح شده و تمامی گلایه ها، انتقادها و انتظارت نشانگر این است که در حوزه جهانگردی وارد دوره نوی از نقش پذیری شده ایم.

وی در رابطه با میدان گردشکری زاهدان اضافه کرد که این مجموعه بنا به قولی که به هم استانی های عزیز و بویژه مردم زاهدان داده شد، در ورودی شهر زاهدان یک نشان خاص که برگرفته از تاریخ و تمدن و فرهنگ استان است به صورت المان نصب خواهد شد و کوشش می گردد یک نشان شهری زیبا با همکاری شهرداری، شورای شهر و ارگان های زیربط در این منطقه طراحی و نصب گردد.

مشتاق گوهری، دومین گزینه در جدب جهانگرد را راه اندازی بازارچه های صنایع دستی بیان داشت و اضافه کرد که در حال حاضر در استان و به ویژه در شهر زاهدان امکانات خوبی در جهت راه اندازی بازارچه های خرد وکلان صنایع دستی در اختیار داریم که با راه اندازی این بازارچه ها باعث جذب جهانگرد نو و ایجاد مکان های تفریحی برای همشهریان می گردد.

وی گفت که بعلاوه اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی آمادگی دارد در جهت طراحی و ... چهارراه رسولی زاهدان با شهرداری و شورای شهر همکاری کند. بعلاوه در این مراسم مشتاق احمد ریگی رئیس شورای شهر زاهدان و مهندس ریگی شهردار زاهدان نیز در مورد ضرورت های حوزه جهانگردی و ایجاد میدان جهانگردی برای حاضرین در جلسه سخنرانی کرد.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1892

به "میدان گردشگری در ورودی شهر زاهدان ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میدان گردشگری در ورودی شهر زاهدان ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید