مهلت 3 ماهه دادستانی برای تعمیر و نوسازی مدارس منطقه 12

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران (پانا) - معاون دادستان تهران از آموزش و پرورش منطقه 12 خواست با توجه به بافت قدیمی منطقه، تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس را در اولویت برنامه های عملیاتی خود قرار داده و حداکثر ظرف سه ماه گزارش کار دهد.

مهلت 3 ماهه دادستانی برای تعمیر و نوسازی مدارس منطقه 12

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش دادستانی استان تهران، رحیم گل زاده، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران در برنامه بازدید از از دو مدرسه این منطقه که با حضور حمید شاه منصوری، مدیر و محمدعلی نورایی آشتیانی، معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش منطقه 12 تهران انجام گرفت، اعلام نمود: رسیدگی به شرایط فضاهای آموزشی دارای بافت فرسوده منطقه 12 تهران که نیازمند تعمیر، تجهیز و در موارد لزوم تخریب و بازسازی است؛ در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب تهران قرار گرفته است.

گل زاده بر رسالت اصلی اداره آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تأکید کرد و اضافه نمود: سلامت جسمی و روحی دانش آموزان به عنوان مهمترین رکن این مجموعه از دغدغه های دادستانی به عنوان مدعی العموم است.

سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران افزود: به همین دلیل نظارت بر وظایف قانونی دستگاه ها و رعایت موازین قانونی و مقررات و نظامات دولتی در تأمین امنیت فضاهای آموزشی در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری و دنبال می گردد.

گل زاده با اشاره به اینکه به علت قدمت بسیار بعضی از بالای مدارس و فقدان استحکام و استانداردهای آتش نشانی لازم، هر آن احتمال بروز خطر و حادثه وجود دارد؛ تأکید کرد: لازم است در اسرع وقت، اداره کل آموزش و پرورش و نیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران با تعامل و همکاری همه جانبه و با اعمال نظارت مستمر بر ساختمان های فرسوده مدارس منطقه 12 تهران تعمیر، تجهیز و در موارد لزوم تخریب و نوسازی مدارس را در اولویت برنامه های عملیاتی خود قرار دهد و حداکثر ظرف سه ماه آینده گزارش کاملی از اقدامات انجام گرفته و وضع دیگر مدارس به دادستانی ارائه کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1548

به "مهلت 3 ماهه دادستانی برای تعمیر و نوسازی مدارس منطقه 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت 3 ماهه دادستانی برای تعمیر و نوسازی مدارس منطقه 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید