مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید

به گزارش مجله مدیریت ناب، کالکشن این فصل تام براون با مدل هایی با ظاهری تماماً سفید و یکنواخت فوق العاده چشمگیر بود؛ کلاه هایی که همگی از پشم سفید قلاب بافی شده بودند. از جمله سیلوئت های موجود در این مجموعه کلاه ها می توان به آفتابگیرهای لبه دار، کلاه های بوتر و کلاه های کوهنوردی یا سطلی اشاره کرد.

مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید

این کلاه زنانه که تقریبا شبیه به یک زنگوله است، در دهه های 1920 و 1930 حداکثر محبوبیت را داشت. اولین نمونه های حصیری آن توسط ملکه اتریش در وین و توسط دوشس بزرگ توسکانی خریداری شد.

کلاه کابوی جزئی از لباس کابوی آمریکایی است و دارای یک قسمت مرکزی گود شده و یک لبه پهن در اطراف آن است. کلاه لبه پهن که برای سوارکاری استفاده می شود، عمدتاً از سنت گاوچران های مکزیکی گرفته شده است. این کلاه بسیار کاربردی است زیرا پهنای آن می تواند هم در برابر آفتاب و هم در برابر باران از صاحب کلاه محافظت کند.

در دیوید کما، ویزورها کمی اسپرت تر بودند با تم ورزش تنیس اما لاکچری و لوکس تا آن جایی که شاهد کلاه پارچه ای پوشانده شده با کریستال ها هستیم. در فندی اما ویزورها مجلل تر به نظر می رسند، ساخته شده از پارچه سفید با لبه بسیار پهن.

فدورا یک کلاه نرم نمدی است که دارای یک قسمت مخروطی شکل کوتاه است و لبه آن دارای عرض متوسط است. اصطلاح فدورا در سال 1891 مورد استفاده قرار گرفت. این واژه در سال 1882 از فیلمنامه ای نوشته ویکتورین ساردو به همین نام گرفته شده است. سارا نقش شاهزاده خانم فدورا، قهرمان کمدی را بازی کرد که کلاهی با این شکل به سر داشت. این کلاه بیش از هر چیز به دلیل استفاده منظم افراد مشهور از جمله آل کاپون، فدریکو فلینی، فرانسوا میتران، همفری بوگارت، هریسون فورد، دن آیکروید، جان بلوشی در فیلم برادران بلوز و رابرت انگلوند مشهور شد.

منبع مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید

انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1858

به "مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 7 ترند کلاه تابستانی در سال 2021 و هرآنچه که باید از انواع کلاه بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید