مقاله: برنامه بازی های 4 لیگ برتر اروپایی در 3 هفته آینده

به گزارش مجله مدیریت ناب، در سری آ ایتالیا هم رقابت نزدیکی برقرار است و لاتزیو با تنها یک امتیاز کمتر نسبت به یوونتوس صدرنشین در کوشش است یک فصل فوق العاده را به ثبت برساند. اینتر با 9 امتیاز فاصله از صدر امید کمی برای قهرمانی دارد. در لیگ برتر انگلیس جام قهرمانی متعلق به لیورپول خواهد بود و تیم های لسترسیتی، چلسی، منچستریونایتد و حتی ولورهمپتون برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کوشش می نمایند.

مقاله: برنامه بازی های 4 لیگ برتر اروپایی در 3 هفته آینده

با این حال در اسپانیا برآورد هایی برای حضور طرفداران در ورزشگاه ها پس از انتها ژوئن وجود دارد (تقریبا یک ماه دیگر). لالیگا زودتر از دیگر لیگ ها با داربی سویا آغاز می گردد و ایتالیا با ملاقات حساس یوونتوس و میلان در نیمه نهایی جام حذفی آغاز به کار می نماید. لیگ برتر انگلیس هم از چهارشنبه هفته آینده با ملاقات استون ویلا و شفیلد آغاز می گردد. در ادامه به برنامه بازی های مهم چهار لیگ برتر اروپایی در سه هفته آیند اشاره می گردد.

از بامداد آدینه تا دو ماه آینده هر روز چند بازی برگزار خواهد شد. به همین خاطر طرفداران تابستان کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد. البته کسانی که عادت داشتند به ورزشگاه ها بروند و تیم های محبوب خود را تشویق نمایند از این لذت محروم خواهند بود چون بازی ها مطابق انتظار بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

منبع مقاله: برنامه بازی های 4 لیگ برتر اروپایی در 3 هفته آینده

انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1856

به "مقاله: برنامه بازی های 4 لیگ برتر اروپایی در 3 هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برنامه بازی های 4 لیگ برتر اروپایی در 3 هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید