مرمت 100 مترمربع از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی

به گزارش مجله مدیریت ناب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: مرمت کف چوبی بخش قندیل خانه و شاه نشین، سقف 14 ویترین از موزه چینی خانه و سقف بخشی از موزه که از 20 اسفند سال گذشته آغاز شده بود امروز به اتمام رسید.

مرمت 100 مترمربع از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز 10 فروردین ماه 99 در بازدید از فرایند مرمت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی، گفت: تعطیلات تحمیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا فرصتی را فراهم کرد تا بخشی از مجموعه که به دلیل حضور گردشگران امکان مرمت آن میسر نبود، مرمت گردد.

او افزود: با مرمت های اجرا شده در مجموعه و همچنین افزودن بخش های جدید ازجمله موزه ها و راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در صحن قزلباشان، این مجموعه خود را برای میزبانی شایسته برای مسافرت های پساکرونا آماده می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه نمود: سال گذشته با راه اندازی نمایشگاه دائمی گردشگری در نگارخانه شاه اسماعیل مجموعه و نیز بازگشایی راستا شربتخانه، میزان ماندگاری گردشگران به بیش از دو برابر افزایش یافته بود و امید داریم با اضافه نمودن بخش های جدید به این میزان اضافه نموده گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 855

به "مرمت 100 مترمربع از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرمت 100 مترمربع از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید