ماسک پارچه آنتی باکتریال در دانشگاه آزاد مشهد فراوری شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، عضو هیئت علمی گروه طراحی لباس دانشگاه آزاد مشهد از طرحی و فراوری ماسک پارچه آنتی باکتریال از سوی این گروه در دانشگاه آزاد مشهد اطلاع داد.

ماسک پارچه آنتی باکتریال در دانشگاه آزاد مشهد فراوری شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد مشهد، محمد احسان مومنی هروی، عضو هیئت علمی گروه طراحی لباس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از طرحی و فراوری ماسک پارچه آنتی باکتریال توسط این گروه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اطلاع داد.

مومنی هروی بیان نمود: ماسک پارچه آنتی باکتریال از دو لایه تشکیل شده است که لایه بیرونی آن از پارچه با الیاف پلی استر آب گریز و لایه درونی از پارچه پنبه آنتی باکتریال است که مانع از فعالیت باکتری و ویروس می گردد.

عضو هیئت علمی گروه طراحی لباس دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به اینکه خاصیت أنتی باکتریال ماسک تا سه بار شستشو باقی می ماند، افزود: ماسک فوق با نازل ترین قیمت فراوری در اختیار ملت شریف ایران قرار می گیرد.

وی گفت: فراوری این ماسک را در راستای بخشی از مسئولیت اجتماعی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد در برهه حساس کنونی جامعه بیان نمود.

گفتنی است، پیش از این نیز دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای حل موضوع اجتماعی بیماری کرونا و کاهش دغدغه افراد جامعه، دستگاه تصویربرداری حرارتی مادون قرمز جهت غربالگری حرارتی و شناسایی افراد مبتلا به تب را در محل فرودگاه بین المللی مشهد مستقر نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 839

به "ماسک پارچه آنتی باکتریال در دانشگاه آزاد مشهد فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک پارچه آنتی باکتریال در دانشگاه آزاد مشهد فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید