لوپتگی: سرخی روبرتو هم دچار آسیب شده است

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از آسیب دیدگی هافبک خود خبر داد.

لوپتگی: سرخی روبرتو هم دچار آسیب شده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، اسپانیا در سومین دیدارش در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، یکشنبه به مصاف آلبانی می رود.

یولن لوپتگی در نشست خبری پیش از بازی گفت: امروز مشخص خواهد شد، چه کسانی در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد. برخی از بازیکنان همچون سرخی روبرتو با مسائل بدنی رو به رو هستند.

تعداد بازیکنان آسیب دیده لا روخا در این دو بازی قابل توجه است. ابتدا خاوی مارتینس آسیب دید و اینیاگو مارتینس جایگزینش شد. سپس سائول نیگس با این مشکل رو به رو شد و لوپتگی آندر اررا را به تیم ملی دعوت کرد. همچنین یوردی آلبا در دیدار برابر ایتالیا آسیب دید و مونرئال جایگزینش شد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره گروه خود (G) گفت: تا انتها بازی ها در این گروه رقابت وجود خواهد داشت. تا جام جهانی دو سال باقی مانده است و بازی ها در این مدت برگزار می شود.

چمن ورزشگاه میزبان دیدار آلبانی و اسپانیا در شرایط خوبی قرار ندارد. لوپتگی در این رابطه اظهار کرد: نمی خواهم خیلی درباره شرایط چمن ورزشگاه صحبت کنم. از همه مهم تر شروع بازی است.

سرمربی اسپانیایی که نگران گلزنی تیمش نیست درباره خط حمله لا روخا گفت: از فرصت های گل و موقعیت های ایجاد شده در دیدارهای رسمی مان رضایت دارم. در دو بازی 9 گل به ثمر رساندیم. تنها نگران این هستم که چرا 13 کرنر به نفعمان نداشتیم. در محوطه جریمه موقعیت هایی داشتیم و باید موقعیت گل ایجاد کرد. حریفمان در بازی قبلی ایتالیا بود که در دفاع خوب کار می کند.

لوپتگی آلبانی را حریف بزرگی عنوان نمود و افزود: آنها در یورو 2016 توانایی خود را نشان دادند. باید بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 654

به "لوپتگی: سرخی روبرتو هم دچار آسیب شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوپتگی: سرخی روبرتو هم دچار آسیب شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید