قطع برق هزاران خانه در آمریکا بر اثر طوفان شدید

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران- طوفان شدید و ویرانی های ناشی از آن موجب قطع برق بیش از 70 هزار خانه در ایالت های مختلف آمریکا شد.

قطع برق هزاران خانه در آمریکا بر اثر طوفان شدید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آسوشیتدپرس؛ در حالی که حدود 16 میلیون نفر در جنوب شرقی آمریکا ممکن است شاهد وقوع طوفان های شدید باشند، پیش بینی اوضاع هوا نشان می دهد منطقه ای با جمعیت حدود سه میلیون نفر از جنوب شرقی آرکانزاس تا شمال شرقی لوئیزیانا با خطر وقوع گردباد شدید روبرو هستند.

این گردباد کیلومتر ها بر روی سطح زمین خواهد بود و سرعت آن به 129 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

در کارولینای جنوبی بدی هوا موجب شد رئیس سنای ایالتی به سناتور ها هشدار بدهد روز پنجشنبه در خانه هایشان بمانند و از کارکنان خواسته شد برای امنیت خود به صورت دور کاری فعالت نمایند.

جی لوکاس رئیس مجلس هم گفت این مجلس روز پنجشنبه به مدت کمتر از یک ساعت تشکیل جلسه می دهد تا دستور کار را در مورد مسئله بودجه آنالیز کند و جلسه بعدی به زمان دیگری موکول می گردد.

تقریبا همه قسمت های کارولینای جنوبی با تهدید ملایم وقوع طوفان های شدید روبرو هستند؛ پیش بینی وضع هوا موجب شد تعدادی از مدارس این ایالت، کلاس های حضوری خود در روز پنجشنبه را لغو نمایند و معلمان کلاس های درس را بصورت آنلاین برای دانش آموزان برگزار نمایند.

طوفان و گردباد در ایالت آلاباما هم به ده ها خودرو و خانه آسیب وارد کرد و به کنده شدن درختان از ریشه و افتادن آن ها بر جاده ها و خانه ها منجر شد.

وزش طوفان شدید و گردباد در ایالت های تگزاس و میسی سی پی آمریکا نیز خسارات زیادی به جا گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1543

به "قطع برق هزاران خانه در آمریکا بر اثر طوفان شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع برق هزاران خانه در آمریکا بر اثر طوفان شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید