تور ارزان فیلیپین: فیلیپین؛ جزیره ای در جزیره دیگر

به گزارش مجله مدیریت ناب، جزیره لوزون یکی از جزایر بزرگ کشور فیلیپین است که با داشتن ویژگی منحصر به فردی توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم ویژگی این جزیره به همراه جزایر و دریاچه های تودرتویی که در دل خود جای داده است را توضیح دهیم؛ با ما همراه باشید.

تور ارزان فیلیپین: فیلیپین؛ جزیره ای در جزیره دیگر

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

جزیره لوزون (Luzon) بزرگترین جزیره فیلیپین و یکی از سه مجمع الجزیره اصلی کشور فیلیپین است که در شمال این کشور قرار گرفته است. این جزیره با داشتن ویژگی خاص و تمایز ویژه ای که دارد، به یکی از جالب ترین و شگفت انگیزترین جاذبه های جهان تبدیل شده است. در این جزیره زیبا دریاچه ای به نام دریاچه تال (Taal Lake) قرار گرفته است که در داخل این دریاچه یک جزیره آتشفشانی قرار گرفته است؛ بعلاوه در دل این جزیره آتشفشانی که در دهانه آتشفشانی ایجاد شده است، دریاچه جالبی بوجود آمده است که دوباره در داخل این دریاچه، جزیره بسیار بسیار کوچکی به نام Vulcan Point شکل گرفته است. آیا این همه شگفتی و زیبایی به همراه جزایر تو در تو جالب و هیجان انگیز نیست؟! این ویژگی خاص جزیره لوزون است، بنابراین برای تماشا تصاویر جالب آن همراه ما باشید.

در این کره خاکی عجایب و شگفتی های بسیاری وجود دارد و در هر گوشه از آن تماشای های محسور کننده متعددی یافت می گردد. جزیره لوزون یکی از این شگفتی هاست و با داشتن دریاچه ها و جزایر تودرتو در دل خود، به نقطه ای جالب تبدیل شده است.

دریاچه تال، دریاچه آب شیرین در این جزیره است که در داخل خود جزیره ای آتشفشانی به نام ولکانو (Volcano Island) را جای داده است که همانند نگینی درخشان خودنمایی می نماید.

جزیره ولکانو، همانطور که از نامش پیداست در اثر فوران آتشفشان تال در گذشته به وجود آمده است وتا به اکنون 33 بار فوران آتشفشانی داشته و دومین کوه فعال آتشفشانی در فیلیپین به شمار می آید.

این جزیره آتشفشانی در داخل خود دریاچه ای دارد که در دهانه آتشفشانی شکل گرفته است و به دریاچه زرد معروف است. دریاچه های بسیاری به این حالت و در دهانه های آتشفشانی شکل گرفته اند که در این میان کشور کانادا بالاترین مقدار چنین دریاچه هایی را دارد.

در داخل این دریاچه زرد جزیره بسیار کوچکی وجود دارد که Vulcan Point نام دارد. این جزیره سومین جزیره بزرگ تودر تو در جهان است.

جزیره کوچک Vulcan Point تنها جزیره ای نیست که در جزیره ای دیگر قرار گرفته است که خود در یک جزیره دیگر واقع شده است! در سال 2012 ، جزیره ای در کانادا با چنین شرایطی کشف شد که مساحت بزرگ تری نسبت به این جزیره کوچک دارد.

تورهای بسیاری برای بازدید گردشگران از این دریاچه و جزایرش وجود دارد و این منطقه برای گردشگران ماجراجویی که در پی شگفتی های بسیار و در کنارش علاقه به کوه نوردی دارند بسیار توصیه می گردد.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1889

به "تور ارزان فیلیپین: فیلیپین؛ جزیره ای در جزیره دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: فیلیپین؛ جزیره ای در جزیره دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید