فیلم برگزیده جشنواره آرس ایتالیا در شیراز اکران می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، فیلم ماریپوسا که دیپلم افتخار از جشنواره سانست لوس آنجلس آمریکا و جایزه بهترین برداشت از روزگار ما از جشنواره آرس ایتالیا را در کارنامه خود دارد، امروز در شیراز اکران می گردد.

فیلم برگزیده جشنواره آرس ایتالیا در شیراز اکران می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، سالن غزل تالار حافظ شیراز چندی است که میزبان علاقه مندان به فیلم کوتاه و فیلم های برگزیده و کمتر دیده شده ایران و دنیا است که به همت انجمن فیلم کوتاه شیراز اکران می گردد. امروز نیز علاقه مندان می توانند 4 فیلم کوتاه را در ساعت 18 در این سالن تماشا نمایند.

نخستین فیلم ماریپوسا فراوری سوئد در 2013 است که مستند انیمیشنی درباره زندگی دو زن است که تجربیاتی مشابه را از سر گذرانده اند ولی انتخاب های کاملا متفاوتی داشته اند. این فیلم را که روایتی زنانه است با نویسندگی، کارگردانی و تهیه نمایندگی حمیده تعیین فر فراوری شده است.

حضور این فیلم در جشنواره های مختلف بین المللی سبب شد که انجمن فیلم کوتاه شیراز آن را برای اکران و نقد انتخاب کند. این فیلم دیپلم افتخار از جشنواره سانست لوس آنجلس آمریکا و جایزه بهترین برداشت از روزگار ما از جشنواره آرس ایتالیا را در کارنامه خود دارد.

علاوه بر آن این فیلم در جشنواره فیلم زنان اوپسالا سوئد، جشنواره بین المللی فیلم زنان مالمو سوئد، جشنواره بین المللی فیلم زنان فمینا برزیل، جشنواره بین المللی فیلم آرتمیس ازمیر ترکیه، جشنواره بین المللی فیلم دهلی هند و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه مالسکوتو ایتالیا حضور داشته است.

فیلم دیگری که امروز در انجمن فیلم کوتاه شیراز برای اکران انتخاب شده فیلمی از سعید روستایی کارگردان فیلم ابد و یک روز است. فیلم کوتاه خیابان خیلی خلوت با دیدی داستانی به روایت روز عروسی مرتضی می پردازد و در خلاصه فیلم آمده است: امروز عروسی مرتضی است، علی برادر کوچک تر او ماشین را گل زده و در راه آرایشگاه است.. .

هوتن صبور، لیندا کیانی، علیرضا استادی، سعید چنگیزیان و نوید محمدزاده در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم حداکثر 260 کیلوگرم از نوید سجادی حسینی و فیلم با من حرف نزن از رسول ادهمی از دیگر فیلم هایی است که امروز در سالن غزل تالار حافظ اکران می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 544

به "فیلم برگزیده جشنواره آرس ایتالیا در شیراز اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم برگزیده جشنواره آرس ایتالیا در شیراز اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید