عکس ، ورود جنجالی غول سبزرنگ لامبورگینی به پیست

به گزارش مجله مدیریت ناب، لامبورگینی شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و ساخت خودروهای سوپر اسپرت فعالیت می کند.

عکس ، ورود جنجالی غول سبزرنگ لامبورگینی به پیست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شرکت لامبورگینی در سال 1963 از طریق فروچیو لامبورگینی تأسیس شد و در سال 1998 گروه آئودی آن را با قیمت 110 میلیون دلار خریداری کرد، که در ساختار این گروه خودروسازی آلمانی و به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت آئودی قرار گرفت که خود زیرمجموعه گروه فولکس واگن است.

دفتر مرکزی این شرکت در دهکده ای کوچک به نام سن آگاتا، بولونیز قرار گرفته است و تحت مدیریت آئودی، در خط تولید کارخانجات خود، مدل های اونتادور، سیان، اوراکان و اوروس را تولید می کند.

پیش از معرفی مدل اوروس در سال 2018، این خودروساز سه اقدام متمایز در زمینه ساخت یک شاسی بلند متناسب داشت که بدون شک، مدل LM002 معروف به لامبورگینی رامبو، مشهورترین و پیروز ترین آن است که رسما به مرحله تولید رسید.

اوروس اما روایتی متفاوت از پیروزیت لامبورگینی در زمینه تولید یک کراس اوور اسپرت غیر آفرودی (بر خلاف LM002) است که ضمن داشتن تمایز بسیار زیاد با شاسی بلندهای بیراهه نورد، در بازار فروش عمومی بسیار پیروز عمل کرد. این بار نوبت به اوروس رسید تا با افزوده شدن پسوند پرفورمانته به نام آن، بار دیگر قیام کند.

قدرت و گشتاور لامبورگینی اوروس پرفورمانته در حال حاضر 657 اسب بخار و 627 پوند فوت است، مانند Urus S تازه معمولی، با سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت مشابه پورشه.

سیستم تعلیق اکنون مجموعه ای سبک تر از فنرهای فولادی است، نه هوا. تایرهای Pirelli Trofeo R دارد که به طور خاص برای Performante ساخته شده است. یک اگزوز تیتانیوم وجود دارد؛ آن را با آلیاژهای سبک تر (همراه با لاستیک، صرفه جویی در بیش از 6 کیلوگرم در جرم بدون فنر) همراه کرده است.

یک دیفرانسیل مرکزی Torsen تازه (هم از نظر سخت افزار و هم از نظر پیکربندی) می تواند قدرت بیشتری را به عقب ارسال کند. دارای یک بال عقب تازه (و تا 38٪ نیروی رو به پایین بیشتر) است.

تعویض دنده سریعتر است. دارای تزئینات آلکانترا است. به گفته لامبورگینی، یک کاپوت فیبر کربنی و در صورت اختکمک سقف فیبر کربنی نیز وجود دارد تا بیشترین فیبر کربن را در این بخش به خودرو بدهد.

با تمام صرفه جویی در وزن، Performante نزدیک به 47 کیلوگرم سبک تر از نمونه معمولی است. وزن آن هنوز 2.1 تن است، بنابراین به کلاس Weight Watchers دعوت نمی شود، اما همچنان در جهت درستی حرکت می کند.

تغییرات بصری در Urus چندان چشمگیر نیست، اما همچنان شامل ورودی های هوای بزرگ تر در سپر جلو برای کمک به خنک کننده موتور و همچنین پرده های هوای بهتر برای خنک تر نگه داشتن ترمزهای کربن سرامیکی استاندارد است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2105

به "عکس ، ورود جنجالی غول سبزرنگ لامبورگینی به پیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ورود جنجالی غول سبزرنگ لامبورگینی به پیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید