علیزاده: جلسه ای نداشتیم اما تا 10 دی باید برنامه های تیم ملی را به فدراسیون کشتی تحویل دهیم، با محمد بنا در تعامل هستیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: محمد بنا بزرگتر ما است، بازگشت او به تیم ملی اتفاق خیلی خوبی است و قطعا تیم های ملی با هم در تعامل خواهند بود.

علیزاده: جلسه ای نداشتیم اما تا 10 دی باید برنامه های تیم ملی را به فدراسیون کشتی تحویل دهیم، با محمد بنا در تعامل هستیم

فرشاد علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درمورد برنامه های تیمش برای مسابقات پیش رو گفت: سایت اتحادیه جهانی به تازگی آپدیت شده و ما هم باید برنامه های مان را تعیین کنیم. با توجه به صحبت هایی که داشتیم قرار است 6 اردو برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی داشته باشیم و اگر چیزی اضافه بر این باشد، اردو را در شهرستان برگزار می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون تقی اکبرنژاد را به دلیل اتمام قراردادش کنار گذاشت، آیا با کادرفنی تیم ملی نوجوانان فرنگی قراردادی امضا شده است؟ تاکید نمود: ما هنوز جلسه ای با حمید بنی تمیم نداشته ایم، فقط فدراسیون خواسته است که تا 10 دی ماه برنامه های مان را تحویل بدهیم و مطمئنا بعد از آن جلسه خواهیم داشت.

شاگرد سابق محمد بنا در تیم ملی، با اشاره به اینکه تیم های ملی با هم در تعامل هستند، ادامه داد: محمد بنا بزرگتر ما است، بازگشت او به تیم ملی اتفاق خیلی خوبی است و قطعا تیم های ملی با هم در تعامل خواهند بود و باید همیشه چنین شرایطی بین تیم های ملی برقرار باشد.

علیزاده بااشاره به نتایج خوب سال گذشته تیمش و اینکه چقدر امیدوار است همان رویه سال جاری نیز طی گردد، گفت: ما سال گذشته هم در آسیایی و هم در جهانی نوجوانان قهرمان شدیم و بعد دو کشتی گیر ما به المپیک جوانان رفتند و به دو مدال طلا رسیدیم، این خیلی خوب بود، مطمئنا چنین کارنامه ای کار را خیلی سخت می نماید، با این حال ما با تمام قدرت کارمان را انجام خواهیم داد تا از نتایج خوب گذشته دفاع کنیم. من خیلی به نتایج گذشته فکر نمی کنم فقط می خواهم که کارمان را درست انجام دهیم. حفظ کشتی گیران از نظر فنی در مقایسه با نتیجه در اولویت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 116

به "علیزاده: جلسه ای نداشتیم اما تا 10 دی باید برنامه های تیم ملی را به فدراسیون کشتی تحویل دهیم، با محمد بنا در تعامل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: جلسه ای نداشتیم اما تا 10 دی باید برنامه های تیم ملی را به فدراسیون کشتی تحویل دهیم، با محمد بنا در تعامل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید