شایسته: شنای پروانه دوباره اکران می گردد، ساعت 20:30 آخرین سانس سینما ها است

به گزارش مجله مدیریت ناب، مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش از اکران مجدد شنای پروانه و 3 فیلم جدید اطلاع داد.

شایسته: شنای پروانه دوباره اکران می گردد، ساعت 20:30 آخرین سانس سینما ها است

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در سالن های سینما گفت: جشنواره فیلم فجر به همت دبیر، مدیران جشنواره همچنین همکاری صمیمانه سینماداران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد در رعایت پروتکل های بهداشتی مردم صمیمانه با برگزارنمایندگان و سینماداران همکاری کردند که جا دارد از مخاطبان و همه دست اندرکاران که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری جشنواره همت گماردند از جمله سینماداران تشکر و قدردانی کنم.

وی درباره جلسه امروز شورا و مصوبات آن گفت: فیلم سینمایی شنای پروانه (محمد کارت) که پیش تر اکران شده بود تقاضای نمایش داشت که با تقاضای آن در شورا موافقت شد و از تاریخ 23 بهمن ماه در سالن های سینما مجددا اکران می گردد. همچنین فیلم سینمایی اینجا هم باران می بارد (نادر طریقت) از 23 بهمن ماه روز بعد از جشنواره اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: مقرر شد فیلم سینمایی لاله (اسدالله نیک نژاد) از 29 بهمن ماه در سینما ها اکران می گردد و فیلم سینمایی آن شب (کوروش آهاری) از 6 اسفندماه به سینما ها خواهد آمد.

دبیر و سخنگوی شورای صنفی درباره اکران فیلم ها برای نوروز گفت: هنوز تصمیمی برای اکران عید صورت نگرفته، اما اگر فیلم ها بتوانند مخاطب را جذب نمایند می توانند تا نوروز نیز نمایش خود را برپرده سینما ها ادامه دهند

یاری سازمان سینمایی به فیلم های اکران

وی درباره یاری سازمان سینمایی به سینما ها و صاحبان فیلم ها گفت: سازمان سینمایی موافقت نموده است که بخشی از درصد بلیت سالن ها را خریداری کند که طبق یک فرمول صورت می گیرد، این مبلغ پرداخته شده از سوی سازمان سینمایی به تهیه نماینده، پخش نماینده و سینمادار تعلق خواهد گرفت.

آخرین سانس سینما 20:30

شایسته درباره آخرین سانس سینما ها نیز گفت: آخرین سانس سینما ها برای اکران بین ساعت 20:30 تا 21 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1436

به "شایسته: شنای پروانه دوباره اکران می گردد، ساعت 20:30 آخرین سانس سینما ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایسته: شنای پروانه دوباره اکران می گردد، ساعت 20:30 آخرین سانس سینما ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید